Satura rādītājs:
- Vai jūs esat izbiedēts? Neļaujiet sevi maldināt nepareizas informācijas dēļ
- Biroja ļaunprātīgas izmantošanas piemēri
- Finanšu iebiedēšana darba vietā
- Iebiedēšana padarīs jūs slimu
- Kā rīkoties ar iebiedēšanu darba vietā
- 1. Ziniet, ka tā nav jūsu vaina.
- 2.
- 3.
- 4. Uzziniet verbālo pašaizsardzību un iegūstiet pašpārliecinātības apmācību.
- 5
- Ko nedarīt, ja jūs tiekat nomocīts darbā
- Atriebība neapstādina kausli
- Jautājumi un atbildes
- Komentāri, jautājumi un risinājumi
Pixabay
Vai jūs esat izbiedēts? Neļaujiet sevi maldināt nepareizas informācijas dēļ
Cik daudz strādnieku Amerikā katru gadu tiek pakļauts vardarbībai?
Daudzi strādnieki un daudzi cilvēki Amerikā parasti jūtas bezspēcīgi. Viņi nekad neziņo par iebiedēšanu vai huligānismu. Lai gan dažos rakstos ir nepamatoti apgalvojumi, ka 80% no iebiedēšanas gadījumiem darbavietās ASV tiek tiesāti, no 2011. gada vidus tas tā nav.
Drīzāk 80% no iebiedētajiem aiziet prom un atrod citu darbu. Tas ir viens iemesls augstam augstam nodarbināto apgrozījuma līmenim, kas netiek atklāti apspriests.
Tajā pašā laikā daudzi avoti sagaida, ka 80% no ASV darba devējiem kaut kad 2010. gadu desmitgadēs būs rakstiska politika pret iebiedēšanu. Sākot ar 2013. gadu, ir panākts neliels progress.
Lai gan daudzi darbinieki ziņo, ka viņi ir bijuši vardarbīgi darbā, citi cilvēki var nezināt, ko ietver iebiedēšana vai kā to atpazīt, kad tas notiek. Kopumā iebiedēšana rada naidīgu darba vidi, un šī neērtā darba atmosfēra ir pretrunā EIR prasībām, un par to var ziņot oficiālā sūdzībā. Vienāds skaits vīriešu un sieviešu kļūst par vardarbību darba vietā, tāpēc ne tikai vīrieši un ne tikai sievietes var ļaunprātīgi izmantot darbinieku.
Viena no iebiedēšanas pazīmēm darbavietā ir tāda, ka parasti tiek iebiedēts talantīgs un kompetents darbinieks, nevis kāds, kurš veic viduvēju vai sliktu darbu. Talantīgs, izveicīgs indivīds apdraud kausli.
Biroja ļaunprātīgas izmantošanas piemēri
Labus darbiniekus pastāvīgi kritizē, viņiem tiek atņemti darba pienākumi vai viņiem tiek piešķirti bezjēdzīgi izdomāti uzdevumi vai "aizņemts darbs", kas jāveic katru dienu.
Dažiem no šiem darbiniekiem vispār neko nedara, un tad priekšnieki viņus pieraksta par to, ka viņi neko nedara. Tās ir iebiedēšana un ļaunprātīga izmantošana. Citas vardarbības pazīmes darba vietā:
- Uzraugs pastāvīgi kliedz uz strādniekiem.
- Uzraugs vai kolēģis izvēlas tos pašus cilvēkus citu priekšā vai privāti, kur nav liecinieku.
- Priekšnieks pastāvīgi bloķē kāda paaugstinājumu.
- Uzraugs sabotē darbinieku darbu vai apgalvo, ka tas ir savs.
- Priekšnieks, vadītājs vai kolēģi apzināti ignorē noteiktas personas darbā un izliek viņus "ārpus cilpas".
- Uzraugs pārslogo darbiniekus, nosaka nesaprātīgus termiņus un prasa daudz stundu ilgu darbu, nepārsniedzot pilnu slodzi, bez papildu samaksas. PIEZĪME: ja vidējā alga šīs pievienotās prasības dēļ samazinās zem federālās minimālās algas, ir pieļaujama tiesvedība.
- Uzraugs personīgi uzbrūk darba ņēmējam un sauc vārdu.
- Priekšnieks, darba vadītājs vai kolēģi joko par darbinieku.
- Priekšnieks vai uzraugi pastāvīgi dod darbiniekam nederīgu aprīkojumu, piemēram, vecāko datoru datorā, un tas ir salauzts.
- Priekšnieks ievieto darbinieku bīstamās pozīcijās, piemēram, reģistratūras zonā, kurā nesen izdarīts šāviens, nepievienojot drošības pasākumus. Cits piemērs ir tikai atsevišķu darbinieku darba vietas nodrošināšana ar nepietiekamu apkuri, dzesēšanu un ventilāciju.
Zem kāda īkšķa? Iebiedēšana darba vietā nav piemērota, un tā ir uzmākšanās veids.
Pixabay
Finanšu iebiedēšana darba vietā
Šis ir viens no iebiedēšanas veidiem, par kuriem bieži nerunā. Daži gadījumi atklājās manā štatā, kur daži mazo uzņēmumu darba devēji vienu nedēļu turēja viena vai otra darbinieka algu vai divas nedēļas pameta pilsētu algas dienā, nemaksājot darbiniekam. Daži restorāni darbiniekiem uzlika naudas sodu par šķeltiem ēdieniem un prasīja no kronija iegādāties dārgas formas. Tas viss bija nelikumīgi un radīja finansiālas grūtības.
Viens priekšnieks samaksāja saviem darbiniekiem, kad viņš jutās kā mazā birojā, un abas nodarbinātās sievietes aizgāja 3-4 nedēļas bez atalgojuma un beidzot izstājās. Viņi ziņoja Bezdarba birojam, kura pārstāvis pētīja darba devēju un atklāja, ka viņi nekad nav maksājuši nevienu Neapmaksātās prēmijas, darba ņēmēju kompensācijas prēmijas, nevis lielākā daļa no viņu valsts un vietējiem nodokļiem, un noteikti netika ieskaitīti algas nodokļi, kas ņemti no divām sieviešu algu čekām. Tika veiktas vairākas juridiskas darbības.
Cits darba devējs samazināja algas, par to nepasakot darbiniekiem. Algas bija vienkārši daudz mazāk par vienu nedēļu.
Cits priekšnieks lielākā uzņēmumā likvidēja veselības apdrošināšanu un samazināja algas visiem darbiniekiem, kas nebija pieejami visu diennakti un visu diennakti (viņa definīcija par pilnas slodzes pieejamību ), lai gan viņa bizness bija atvērts tikai 10 stundas dienā.
Cits uzņēmuma īpašnieks katru gadu sāka samazināt algas par 5%, tiklīdz darbiniekiem apritēja 50 gadi - šie darbinieki ne tikai nesaņēma citu saņemto 3% paaugstinājumu, bet arī zaudēja un vēl 5% (kopā 8%) un cieta arī no inflācijas.
Bija vairāki desmiti šo gadījumu, un lielākā daļa atklājās tikai pēc tam, kad darbinieki pameta darbu, atrada citu darbu un iesniedza sūdzības EEO. Daudzi no šiem uzņēmumiem tika slēgti, nejauši izvairoties no tiesvedības. Katrā gadījumā iebiedētie mērķi bija atbildīgi, talantīgi, inteliģenti cilvēki, kas bija profesionāli draudi priekšniekam.
Es pievienošu savu agrīno pieredzi. Vienu gadu es strādāju par ķēdes veikala ģenerāldirektoru par noteiktu algu, katru nedēļu ieguldot nepieciešamās neapmaksātās papildu stundas, lai gūtu pārliecinošus panākumus, un man patika darbs. Tajā gadā mēs nopelnījām reģionālās peļņas balvas. Pēc šī gada es uzzināju, ka manas algas faktiski bija ievērojami zemākas par šīs pozīcijas atalgojuma skalas apakšējo daļu, neskatoties uz to, ka guvu lielāku peļņu nekā daudzi citi veikali (mūsdienās to ir viegli iemācīties internetā; toreiz mums to vēl nebija.).
Es izteicu oficiālu un pieklājīgu sūdzību. 60 dienu laikā mans veikals un vēl viens vietējais veikals ķēdē pēkšņi aizvērās, un darbinieki tika atlaisti. Manā pēdējā algas algā tika iekļautas tikai divas no pēdējām nedēļām ar pareizo atalgojuma likmi, kaut arī pašā atalgojuma diapazona apakšā. Drīz pēc tam visa ķēde tika pārdota individuāliem īpašniekiem.
Viena mācība no tā ir tāda, ka darbiniekiem ir tiesības zināt faktisko atalgojuma diapazonu, kas tiek veikts darbā, un šodien viņi var viegli izpētīt savu uzņēmumu un atalgojuma diapazonu.
{ixabay
Iebiedēšana padarīs jūs slimu
Iebiedēšana izraisa paaugstinātu stresa un spriedzes sajūtu organismā un var izraisīt klīniskas norādes par:
Kā rīkoties ar iebiedēšanu darba vietā
Kopumā vismaz 44% no visiem amerikāņiem ir ziņojuši, ka no 2012. gada ir pieredzējuši vardarbību darba vietā.
Šis skaitlis tika ziņots no pētījuma, kuru pabeidza Nodarbinātības likumu alianse. Tas ir šokējoši fakts, ka gandrīz puse no visiem amerikāņu darbiniekiem ziņo, ka viņus darbā ir vardarbīgi izmantojuši. Tas neietver to amerikāņu strādnieku skaitu, kuri baidās par to ziņot un nevienam par to nestāsta.
Nav iespējams uzzināt, cik daudz cilvēku ASV katru gadu tiek ļaunprātīgi izmantoti darbā, jo ne visi par to ziņo; bet kāds ir skaitlis, tas ir pārāk liels.
Lai samazinātu šo skaitli, cilvēkiem jāapgūst, ko tieši nozīmē ļaunprātīga izmantošana, un ka ir dažādi veidi, kā to novērst un apturēt. Es uzskatu, ka tas sākas ar izglītību mājās, kam seko izglītība un prakse skolā, un tajā jāiekļauj ne tikai jebkāda veida seksuālas uzmākšanās apmācība darbavietā, bet arī apmācība pret huligānismu un ļaunprātīgu izmantošanu darba vietā.
Mums kā valstij un kā indivīdiem vardarbības esamība ir jāuztver ārkārtīgi nopietni. Tas notiek, un tas notiek darba vietā.
Daudzi cilvēki, kuri cieš no vardarbības darbā, vienkārši izvēlas atteikties un izvairīties no briesmām un stresa, taču ne visi uzskata, ka viņi to spēj. Tiem, kuri nevar izvairīties no ļaunprātīga priekšnieka vai kolēģa, sāciet ar šiem principiem:
1. Ziniet, ka tā nav jūsu vaina.
Jūsu priekšnieka, kolēģa vai kāda cita ļaunprātīga rīcība nav jūsu vaina. Kādreiz! Tas pat nav par tevi - runa ir par kontroli, tāpat kā izvarošanu. Mērķis varētu būt jebkurš. Bija viens pirms jums un būs arī pēc jums, ja vien kaut kas netiks darīts, lai pārtrauktu ciklu un apturētu ļaunprātīgu rīcību.
Neviens neviena iemesla dēļ nav pelnījis ļaunprātīgu izmantošanu. Ļaunprātīga izmantošana ir nepiemērota reakcija. Ja darbā esat izdarījis kaut ko nepareizi, jūs varat sagaidīt, ka tiksit labots un varbūt pat disciplinēts un pēc noteiktā skaita uzrakstīšanas vai citām disciplinārām darbībām pat tiks atlaists. Tomēr jūs neesat pelnījis, lai jūs ļaunprātīgi izmantotu. Šī ļaunprātīgā izmantošana ietver kliedzienus, sitienus, izvairīšanos, nicināšanu, sarkasmu, vārdu saukšanu un citas neatbilstošas darbības.
Ja jūs esat darba tirāna upuris, vainu ir viegli internalizēt un justies bezpalīdzīgā stāvoklī. Bet nonākšana šajā negatīvisma slazdā var ietekmēt jūsu veselību un pašcieņu.
Mēģiniet izmantot Mental Bank kontu, lai izveidotu sevi. Garīgi vakcinējiet sevi pret biroja kausli ar apstiprinājumiem un pozitīvu pašrunu. Sakiet sev, ka esat labs cilvēks un turpināsiet darīt labu darbu, kamēr jūs meklējat prom. Jūsu darbs nav tas, kas jūs esat, tāpēc, ja jums to nav, izmantojiet dažus vaļaspriekus. Pārliecinieties, ka darbs ir tikai daļa no jūsu dienas, nevis visa jūsu diena.
2.
Ārprāts katru reizi dara to pašu un gaida citu rezultātu. Beidz!
Jūs nekad nevarat mainīt kausli. Tikai viņa / viņa var mainīt sevi, pietrūkst labas terapijas vai Dieva brīnuma. Uzturīgas attieksmes saglabāšana noveco, pastāvīgi pakļaujot kausli. Tikai cerēt, ka biroja kauslis mainīsies, ir bezcerīgi. Pieņemiet ļaunprātīgas izmantošanas faktu un izveidojiet plānus, kā to novērst, vai atmest to un novērst to.
3.
Runājiet par vardarbību ar līdzjūtīgiem cilvēkiem darbā. Savstarpējs atbalsts un saziņa var palīdzēt mazināt stresu un apturēt izolāciju, kuru cieš no varmākas. Ne tikai sūdzieties - saņemiet atbalstu un dodieties uz Cilvēkresursiem un / vai savu darbinieku palīdzības programmu. Saņemiet konsultācijas un iesniedziet EEO sūdzību, ja ļaunprātīgā situācija netiek novērsta.
4. Uzziniet verbālo pašaizsardzību un iegūstiet pašpārliecinātības apmācību.
Jūsu EAP vai vietējais YMCA, YWCA, atpūtas centri vai garīgās veselības tīkls var palīdzēt atrast bezmaksas un zemu izmaksu klases šīm ievērojamajām un noderīgajām prasmēm.
5
Man labāk ir dzīvot kartona kastē uz ielas, kas pieņem ļaunprātīgu izmantošanu!
Ja visi, kurus es pazīstu, kļūtu par ļaunprātīgiem, tad man pietiekoši patīk sevi, lai būtu viena, un es varu atrast jaunu darbu. Jums ir jātic sev, pat ja neviens cits to nedara.
Daudz palīdz tiem, kuri ir pieredzējuši tādu ļaunprātīgu izmantošanu, ka viņiem ir jāpārtrauc. Zvaniet vietējiem sociālajiem dienestiem vai ar tiesu saistītām aģentūrām, lai uzzinātu organizāciju sarakstu, kas palīdzēs. Jūs varētu saņemt bezdarbnieka pabalstus.
Ko nedarīt, ja jūs tiekat nomocīts darbā
Tā vietā, lai veiktu darbību, kas ir daudzkārt pierādīta, lai apturētu huligānu, daži vērotāji vēlas "izspēlēt palaidnības" kausli, "iesist viņam degunu", "pasniegt viņam neglītu Ziemassvētku dāvanu", uzrakstiet par viņu limerikus vannas istabas sienas utt. Kādam nolūkam? Neviens no tiem neapstādinās kausli un var vēl vairāk uzmundrināt iebiedēšanas uzvedību.
Skatītāji cenšas nevis apturēt huligānu, bet gan pakļaut vienu iebiedēju un, to darot, panākt sev sociāli augstāku statusu. Viņi sevi atbaida, meklējot atriebību, nevis risinājumu.
Atriebība neapstādina kausli
Daži cilvēki vēlas ļaunprātīgi izmantot vardarbību, taču tas pasliktina ciklu - patiesībā kauslis var tik sašutis, ka viņš kādu nogalina.
Cilvēki, kuri vēlas atriebties, vēlas atriebību, nevis taisnīgumu, bez izmaiņām un ne terorizēšanas beigas. Viņi vēlas sevi paaugstināt, darot to pašu, ko dara kauslis.
Atsauces :
- Iebiedēšana, uzmākšanās un atriebība - PPT prezentācija no strima.org
Jautājumi un atbildes
Jautājums: Kā es varu ziņot par biroja ārstu, kurš iebiedē personālu?
Atbilde: Privātas prakses gadījumā, kurā ārsts ir priekšnieks, jums, iespējams, būs jākonsultējas ar advokātu, lai apspriestu šo jautājumu. Ja ārsts strādā pie cita ārsta, kurš ir puisis, tad paņemiet savu dokumentāciju par konkrētiem iebiedēšanas datumiem un laikiem un to, kas noticis ar priekšnieku, un apspriediet šo jautājumu, lūdzot palīdzību. pat tad jums var būt nepieciešams konsultēties ar advokātu. Vēl viena iespēja ir sazināties ar Valsts medicīnas padomi un Amerikas Medicīnas asociācijas vietējo biroju, taču ir saprātīgi vispirms konsultēties ar advokātu. Ja esat darba arodbiedrības loceklis, teiksim universitātes medicīnas centrā, tad varat konsultēties ar savu arodbiedrības pārvaldnieku.
© 2007 Patty Inglish MS
Komentāri, jautājumi un risinājumi
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2020. gada 14. februārī:
Sveiks, Yoleen un paldies par jauno atbildi! - Ļoti interesantas domas.
Pēc savas pieredzes es redzēju, ka 30 gadu laikā daudzi vīriešu un sieviešu cienītāji uzbruka tikai augsti kvalificētām, pakļautām sievietēm viņu uzraudzībā; un tas bija tāpēc, lai viņus padarītu pietiekami dusmīgus / riebīgus, lai atteiktos, tādējādi novēršot draudus pašu varmāku darbam. Tomēr tas viss atspēlējās, jo sievietes iesniedza sūdzības un izvirzīja juridiskas apsūdzības un civillietas. Daudzi, daudzi no šiem nežēlīgajiem tika atlaisti.
Es tiešām redzu, ka vardarbība biežāk vēršas pret cilvēkiem ar invaliditāti tagad darba vietā, skolā un citur, un tas mani sadusmo. Par laimi cilvēki, kuri redz šo iebiedēšanu, arī es, izsauc to biežāk un pat ziņo par ļaunprātīgu izmantošanu un redz efektīvu iejaukšanos. Kopumā katru reizi, kad uzbrucējs uzbrūk, par to ir jāziņo stingri un, ja iebiedēšana nebeidzas, tad iesaku vardarbīgajiem strādāt citur. Es vēlos, lai es varētu atgriezties pie savas pirmās iebiedēšanas pieredzes darbā - es noteiktu preses tiesiskās aizsardzības līdzekļus.
Yoleen Lucas no Havaju salas Big Island 2020. gada 14. februārī:
Kopš es ievietoju ierakstu pirms 6 gadiem, es esmu daudz pētījis, intervējis un domājis par šo jautājumu sevī. Es pamanīju, ka iebiedēšanai pieaugušo vidū ir daudz līdzību ar iebiedēšanu bērnu vidū. Daži pieaugušie, visticamāk, ir mērķēti nekā citi. Viņi mēdz būt slikti kvalificēti (īpaši tie, kuriem ir neizmantojams koledžas grāds), finansiāli grūti un pārmērīgi saspringti dažādās dzīves jomās. Tas padara viņus viegli manipulējamus un ļaunprātīgus.
Krāpniekiem patīk just savu spēku. Viņiem ir vienalga par uzņēmumu, pat ja tas viņiem pieder. Man ir zināmi gadījumi, ja krāpnieki, kas deva cilvēkiem paaugstinājumus, pēc tam atlaida viņus, tikai lai ar viņiem notiktu tas pats. Man ir zināmi arī uzņēmumi, kas ir salocījušies.
Jūsu labākā aizsardzība ir būt augsti kvalificētam, lai jūs varētu viegli atrast citu darbu. Ja redzat, ka darbā notiek juceklis, negaidiet, kamēr tas notiks ar jums. Nekavējoties staigājiet! Ja visi tā rīkotos, uzņēmumam būtu nepatikšanas. Varbūt viņi to izlabos, varbūt nē. Katrā ziņā tā vairs nav jūsu problēma.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2020. gada 14. februārī:
Sveika, She-Ra, un paldies, ka rakstījāt! Šķiet, ka iebiedēšana ir visur, vismaz Amerikā, 2020. gadā; un es redzu, kā tas aug citās valstīs. Pēc pāris gadu desmitiem ilgām grupām, piemēram, Bully B'ware un citām, kas izglītoja skolēnus par iebiedēšanu un tās sliktajām sekām, mums ir pārāk daudz pieaugušo, kuri ziņās un sociālajos medijos ir iebiedēti un pacilāti par viņu iebiedēšanu, it kā viņi būtu iebiedēšanas varoņi.
Kad notika mēģinājumi mani iebiedēt, es ziņoju uzraugiem, AP un iesniedzu oficiālas sūdzības. Par laimi, šie kausli tika vai nu atlaisti, vai arī atlaisti pa vienam. Vislabākie novēlējumi, ko nolemjat darīt! Dažreiz IR labāk strādāt citur, es zinu.
She-Ra no Lielbritānijas 2020. gada 26. janvārī:
"Jūs nekad nevarat mainīt kausli. Tikai viņa / viņa var mainīt sevi, pietrūkst labas terapijas vai Dieva brīnuma. “
Tad varētu šķist, ka jādodas vai nu man, vai arī huligānam. Viņi gadu gaitā ir izbiedējuši citus, un tie vienmēr ir aizgājuši, tāpēc es domāju, ka viņi ir konsekventi.
Es cenšos palikt spēcīgs un man ir laiks izlemt, vai kultūras izmeklēšana vai oficiāla iebiedēšanas izmeklēšana man un pārējai darba vietai (kas neapšaubāmi laika gaitā neapšaubāmi ir ietekmēta un ietekmē), darbosies labāk.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2016. gada 23. jūnijā:
Aki46 - Es domāju, ka jums ir taisnība, ja FMLA izmantošana nav atļauta, lai radītu sliktas atzīmes pret darba ņēmēju (skat. Citātu zemāk).
Es uzskatu, ka jums pēc iespējas ātrāk jāapmeklē advokāts un jāuzrāda šī informācija. Es zinu, ka ASV, ja uzņēmumam ir pietiekami mazs ienākums, tad vadītājiem ar likumu nav noteikts pienākums izmitināt strādājošo invalīdus. Ja jūs strādājat jebkura veida valdības labā, tad es domāju, ka viņiem ir jāizmitina naktsmītnes. Ja tas ir bezpeļņas uzņēmums, kas saņem federālu finansējumu, tad es uzskatu, ka viņiem ir jāizmitina izmitināšana, - sazinieties ar savu advokātu.
Kad darbā notiek kaut kas cits negatīvs, pierakstiet to un piezvaniet savam advokātam.
Darba departamenta citāts:
DARBA ATJAUNOŠANA UN IEGUVUMI VESELĪBAI
Pēc atgriešanās no FMLA atvaļinājuma darbiniekam ir jāatjauno sākotnējais darbs vai līdzvērtīgs darbs ar līdzvērtīgu atalgojumu, pabalstiem un citiem darba noteikumiem.
Darbinieka izmantoto FMLA atvaļinājumu nevar pieskaitīt darbiniekam saskaņā ar “bez vainas” apmeklējuma politiku.
Darba devējiem ir arī jāturpina grupas veselības apdrošināšanas segums darbiniekam, kurš atrodas FMLA atvaļinājumā, ar tādiem pašiem noteikumiem un nosacījumiem, it kā darbinieks nebūtu izmantojis atvaļinājumu.
Aki46 2016. gada 23. jūnijā:
Vakar man tika dots pirmais novērtējums, kaut arī esmu nostrādājusi gandrīz 3 gadus. Šī ir 4 reize, kad viņi sniedza vērtējumus maniem kolēģiem.
Tomēr pirmo reizi es to saņēmu.
Man tika piešķirtas sliktas atzīmes 3 sekcijās.
Kad es izjautāju savu priekšnieku, vai šīs sliktās atsauksmes balstījās uz manu FMLA atvaļinājumu, viņa teica "daļēji"
Es nedomāju, ka viņiem ar likumu ir atļauts izteikt piezīmes, pamatojoties uz FMLA.
Esmu arī pieprasījis izmitināšanu, kas ļautu man strādāt, taču viņi ir atteikušies pielāgot manu invaliditāti, padarot neiespējamu man tur atrasties.
Ko man darīt?
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2016. gada 9. jūnijā:
Jūs esat laipni gaidīti un būsit arī manās domās!
Aki46 2016. gada 9. jūnijā:
Liels paldies par iedrošinājumu un galvenokārt par lūgšanām
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2016. gada 9. jūnijā:
Izklausās, ka jums ir labs plāns savai situācijai. Es sūtu labākās domas un lūgšanas par jaunu darbu jums.
Aki46 2016. gada 9. jūnijā:
Es visu dokumentēju. Es domāju, ka es parakstīšu starpniecības dokumentus, ko nosūtīja EELK, un dabūšu to aiz muguras.
Šorīt es uzaicināju uz darbu.
Es esmu stresā par visu šo.
Es tikai gribu, lai ar to viss būtu beidzies. Es vēlos, lai man būtu cits darbs, uz kuru doties.
Patty Inglish, MS 2016. gada 8. jūnijā:
Jautājiet savam advokātam, kas, viņaprāt, jums būtu jādara. Tā kā šķiet, ka rēķini tiek manipulēti ar nokavēšanos, jūsu advokātam vajadzētu būt dažiem konkrētiem ieteikumiem.
Ja uz spēles ir nauda un A / P, algas un pabalsti, vislabākais ir juridiskais padoms, taču uzņēmums var atcelt jūs, atriebjoties par apmeklējumu plašsaziņas līdzekļos vai apsūdzību pret jums, vai draud piedēvēt apsūdzības.
Izklausās, ka kāds, iespējams, jūs iestata par finanšu kļūdām rēķinu nokavēšanās laikā un, iespējams, citiem finanšu jautājumiem, piemēram, kļūdām algu čekos, piemēram, nodokļu atskaitījumiem utt.; nepareiza nostrādāto stundu skaits, nepareiza atalgojuma likme utt.
Esiet piesardzīgs, dokumentējiet visu un palieciet drošībā!
Aki46 2016. gada 6. jūnijā:
Patty, Es strādāju vietējās pašvaldības aģentūrā, tātad valsts sektorā.
Tagad ir pazīmes par mana darba sabotāžu. Piemēram, ja pārdevēji sūta rēķinus citiem darbiniekiem, nevis man.
Es saņemu izrakstus, bet tajā brīdī rēķini ir nokavēti. Esmu piezvanījis pārdevējiem, un viņi man teica, ka rēķinu saņemšanai ir cita persona.
Es esmu HR / grāmatvedības asistents. Es nodarbojos ar algu un parādu samaksu un palīdzu darbiniekiem saņemt pabalstus.
Vai zināt, vai es veicu iepriekš minētās darbības, ja man varētu rasties nepatikšanas, aizvedot to uz ziņu staciju? Ārstēšana šajā brīdī, manuprāt, ir apzināta emocionālu ciešanu izraisīšana. Esmu sazinājies ar advokātu, kuru redzēšu trešdien. Kāds padoms?
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2016. gada 28. maijā:
Āmen tam visam!
Aki46 2016. gada 28. maijā:
Liels paldies par palīdzību un ieteikumiem. Nebiju domājusi par atbalsta grupas atrašanu, bet tas būs ļoti noderīgi.
Es tikai vēlos strādāt un apgādāt savu ģimeni. Ir ļoti skumji, ka šajā pasaulē ir tik nežēlīgi cilvēki.
Šī sieviete zina visu par manām cīņām. Es dalījos ar viņu, domājot, ka viņa ir mana draudzene. Tikai tāpēc, lai uzzinātu, ka viņa tikai pierakstīja piezīmes, kuras varētu izmantot pret mani savam priekam.
Bet es meklēju palīdzību arī no Tā Kunga.
Es zinu, ka Viņš par mani parūpēsies.
Baiļu gars nenāk no Dieva.
Es nepārtraukti lūdzu spēku, lai pārdzīvotu šo ļoti grūto laiku.
Es ņemšu jūsu padomu un dalīšos ar jums iznākumā.
Vēlreiz paldies!
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2016. gada 28. maijā:
@ Aki46 - Viņi attur jūs aizpildīt EEOC, lai izvairītos no melnas zīmes uzņēmuma ierakstā un atsevišķu ļaunprātīgu personu ierakstos un lai izvairītos no juridiskām sekām, kas viņiem dažkārt ir ļoti dārgas.
Apmeklējiet ārstu (vai saņemiet ārstu), lūdziet viņam dokumentēt fiziskās un garīgās problēmas, kas saistītas ar šo iebiedēšanu. Lieta jāiesniedz EEOC. Atrodiet atbalsta grupu, kas palīdzētu garīgi izdzīvot. Dodieties uz TV ziņu medijiem un pastāstiet viņiem par to - situācija var tikt pakļauta sabiedrības kritikas mikroskopam. Atrodiet advokātu, kas specializējas darba tiesībās, un ziņojiet šai personai par apmelošanu un diskrimināciju par "neprātu", kas pat nepastāv.
Jūs varat tagad nostāties vai arī nepatiesu, apmelojošu iemeslu dēļ ("trakums") atņemt atlikušo darbu un darbu, pēc tam nogādāt lietu Bezdarba apdrošināšanas birojā un pieteikties pabalstiem, kas ļaus uzņēmumam veikt izmeklēšanu; un, iespējams, iesūdzēt tiesā par neslavas celšanu un / vai nelikumīgu izbeigšanu..
Neviens no tiem nebūs viegli, bet es jūtu, ka drīz jūs būsiet diezgan slims, ja paliksit un piekritīsit pieaugošajai ļaunprātīgai izmantošanai.
Vislabākos novēlējumus jums!
Aki46 2016. gada 28. maijā:
Es pastāstīju kādam, kurš bija kolēģis, ka es biju hospitalizēts ārkārtēja stresa un depresijas dēļ pirms vairāk nekā 13 gadiem un biju pašnāvniecisks. Tagad viņa ir mana tiešā priekšniece un izmanto šo informāciju pret mani.
Ģenerāldirektors, mans tiešais priekšnieks un cits vadītājs man katru dienu izsaka piezīmes par manu garīgo stāvokli. Viņi ir sākuši mani saukt par "psiho, f & $ @ ing riekstiem un atsaucas uz manu piespiedu jaku".
Mans boss mani aizsūtīja mājās, jo man bija jāpārbauda OT. Man vienmēr bija atļauts OT, līdz viņa kļuva par manu tiešo priekšnieku.
Es uzskatu, ka tas ir saistīts ar viņas zināšanām par manu pagātnes garīgo vēsturi.
Es devos iesniegt sūdzību par to, ka esmu izcelts, jo es biju vienīgais darbinieks, kuram neļāva OT. ĢM paskatījās uz mani un man teica: "Es biju traks un man vajadzēja izsaukt psihiatru"
Es beidzot saplēstu sūdzību pēc tam, kad viņa man teica, ka civildienests ir joks.
Tā kā ārstēšana turpinās un patiesībā ir pasliktinājusies, mana depresija ir atgriezusies, un es esmu bijis pašnāvīgs. Man katru dienu ir panikas lēkmes, un man vajadzētu iet uz darbu. Es lūdzu ADA izmitināšanu, jo jutu, ka mans darbs ir uz līnijas.
Viņiem vēl nav jāpieņem mani, un es iesniedzu EEOC apsūdzību par invaliditātes diskrimināciju.
Kopš tā laika viņi ir atņēmuši lielāko daļu mana darba. Viņi ir sākuši ieviest noteikumus, kuru viņiem nekad nav bijis.
Staigāju pa olu čaumalām.
Mana tiešā priekšniece man teica, ka viņa vairs neuzticas man un sākusi aizslēgt savas biroja durvis.
ĢM man teica, ka vēlas, lai es saprastu, ka EEOC maksājuma iesniegšana kaitē darba morālei.
Es cīnos. Man ir jāstrādā. Man nav citas izvēles katru dienu iet tajā vidē.
Bet es neesmu pārliecināts, ka esmu pietiekami garīgi spēcīgs, lai pārdzīvotu uzmākšanos, iebiedēšanu un izolāciju, kas ar katru dienu pasliktinās.
Vai es varu vēl kaut ko darīt? Man ir teicis, ka EEOC maksājumi var vilkties gadiem ilgi.
Es neesmu pārliecināts, ka to pārdzīvošu. Tomēr es zinu, ja es nepalikšu kursā, tas turpināsies.
Es neesmu pirmā persona, kurai ir psihiska slimība, uz kuru ir vērsta mērķauditorija. Viņi atlaida vēl vienu meiteni. Palūdza uzraugu atkāpties no amata, pēc tam, kad viņi uzzināja, ka viņiem ir pagātne vai viņi meklē garīgās veselības terapiju.
Šajā brīdī es domāju, vai tas ir tā vērts. Es esmu tik uzsvēra, ka esmu zaudējis svaru līdz 120 mārciņām. Es nevaru ēst, gulēt un pastāvīgi uztraucos.
Lūdzu, tiek novērtēts jebkurš padoms vai iedrošinājums.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2015. gada 19. martā:
Pirms dažiem gadiem es palīdzēju sievietei iesniegt prasību pēc bezdarba pēc tam, kad viņa pameta darbu sava darba devēja ļaunprātīgas izmantošanas dēļ, kurš galu galā zaudēja darbu. Viņai palīdzēja tas, ka viņš ir veicis dažas nelikumīgas darbības šajā darbā un nav iesniedzis nodokļus un nemaksājis darbiniekam algas atskaitījumus, ko viņš gadiem ilgi paņēma no viņu algu čekiem valdībai par savu apkalpi, bet viņa saņēma bezdarbnieku. Izpētiet to.
Tesa 2015. gada 18. martā:
Šeit es sēžu bez darba un neesmu ne mazums laimīga. Esmu arī vēl viens darbinieku iebiedēšanas upuris. Kāpēc? Tāpēc, ka manā vecajā uzņēmumā strādāja priekšnieks, kurš, visticamāk, bija atkarīgs no narkotikām. Viņam bija visi simptomi: Glazijas acis, satriecoša gaita, aizmāršīgs un mutiski aizskarošs. Viņš tika izbeigts, bet nesen pieņemtais boss bija tikpat slikts! Neskatoties uz to, ka viņai nebija narkotiku atkarības pazīmju, viņa bija ļoti kontrolējoša, pazemojoša, viņa kliedza un vairāki no mums. Es vienkārši vairs nevarēju to izturēt, tāpēc es atkāpos. Viņa joprojām strādā algotu darbu, tomēr es esmu bezdarbniece, kur tad ir taisnība? Es zinu, ka tā bija mana izvēle (ja to var saukt par izvēli) atkāpties, bet es biju garīgi un fiziski izsmelts. Mana dzīve burtiski tika samazināta līdz depresijai un nervozētiem nerviem.Es ceru, ka kādreiz tiks pieņemts likums, kurā ļaunprātīgie vardarbīgie cilvēki tiek piespiesti no darba, lai citi, kas ir pelnījuši tur atrasties, varētu strādāt produktīvi, dzīvot laimīgi un atbrīvoties no šiem nožēlojamajiem dēmoniem. Viņi saka, kas notiek apkārt, tāpēc es skaidri uzskatu, ka ir pienācis laiks tos nekavējoties izbeigt, jo patiesībā tur ir jāpieder pie mums, nevis mums.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2014. gada 28. martā:
Jā, tā ir iebiedēšana, ļaunprātīga izmantošana un diskriminācija, jo tā ietver:
1. Tevi ignorējot, 2. Tevi izslēdzot no darba aktivitātēm un atsakoties no datu sniegšanas, 3. Slikta mute un vārda saukšana vai tenkošana par tevi, 4. Plagizējiet savu darbu vai vismaz savu pieredzi, ieņemot vietu, rakstot ziņojumus par savu apkārtni, nevis viņa paša…
Iesniedziet oficiālu sūdzību savam vadītājam un, ja nepieciešams, pārejiet pie virtenes pie HR; iegūstiet arī darba advokātu - bezmaksas konsultācijas.
Marija 2014. gada 28. martā:
Esmu darba vadītājs, un jauna vadītāja nesen ir uzņēmusies uzņēmumu, viņa ir tādā pašā līmenī kā es, bet tenkas citiem par mani, zvana man, gribas atteikties uzaicināt uz sapulcēm, kaut arī tas attiecas uz manu rajonu, raksta dokumentus izpilddirektors, kas aptver manu teritoriju, bet nedomā ar mani Viņas komandai bija slikta mute, un viņa nolika manu komandu, un kopumā tā demonstrē pārākumu pār pārējo organizāciju. Es meklēju ziņojumus un datus no viņas komandas, un tas netiek sniegts - vai tas nozīmē iebiedēšanu? Mani stresa līmeņi ir ārpus mēroga, kad man sāk rasties lielas veselības problēmas, mana komanda jūtas pārņemta ar atbalsta trūkumu - jebkuras idejas būtu patiešām noderīgas
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2013. gada 24. decembrī:
Tas nozīmē, ka aplaupīšana mazumtirdzniecības nozarē joprojām ir lielākais slepkavību avots darbavietās, sākot ar 2010. gadu, sasniedzot 27%, bet no ziņām redzu, ka apšaudes skolās notiek biežāk vai arī mēs par tām dzirdam biežāk. Fakts, ka 39% sieviešu slepkavību darbā ir bijuši paziņu lokā (tikai 3% vīriešu slepkavību), tieši norāda uz iebiedēšanu un vardarbību.
Darbs nedrīkst būt dzīves vai nāves vieta.
Yoleen Lucas no Havaju salas Big Island 2013. gada 23. decembrī:
… un tad viņi brīnās, kāpēc notiek šaušana darba vietā…
www.bls.gov/iif/oshwc/cfoi/osar0016.htm
Tas turpināsies, kamēr iebiedēšana vairs netiks pieļauta.
Es varētu jums pastāstīt dažus stāstus, bet tie nav derīgi drukāšanai.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2013. gada 17. jūnijā:
Es ceru, ka jūs drīz atradīsit daudz labāku darba devēju!
Apmocīts 2013. gada 17. jūnijā:
Iebiedēšana darba vietā ir jāpārtrauc. Visas iebiedēšanas ir jāpārtrauc. Tagad esmu bezdarbnieks. Tika nomocīts un pēc tam melots (gāzes apgaismojums).
kaķēns suns 2013. gada 1. maijā:
Es piekrītu, ka tas ir jāpārtrauc, taču problēmas atrisināšanai nav vienkāršas atbildes. Ja jums ir nepieciešama alga, kad esat vērsts tikai uz jums, kad jums uzticas vadītājam, tad jums ir jāuzticas vai jāsāk meklēt darbu, ja jums nav atsauces uz jūsu vadītāju. pašreizējais darbs. Es dokumentēju iebiedēšanu, ko esmu pārcietis pēdējos 3 mēnešus, bet man nav neviena, kas tās pārvērstu, kas situāciju nepasliktinātu. Es novēlu visiem, kam jāpacieš iebiedēšana, lai vislabāk barotu savus bērnus, un es ceru, ka jūs zināt, ka neesat viens pats, tur ir daudz no mums.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2013. gada 31. janvārī:
Pārtrauciet pieļaut ļaunprātīgu izmantošanu. Iesniedziet sūdzības. Ziņojiet par to, kad redzat.
Pascale Tchebou 2013. gada 31. janvārī:
Veselības aprūpe… slimnīcas ir kausēšanas laukums… Godīgi sakot, ko var darīt?
stopthebully2day 2012. gada 6. jūlijā:
Pirms turpināt, es tikai ieskenēju Inglish kundzes atbildi - viņa jau ieteica jums konsultēties ar advokātu. Neļaujiet zālei augt zem kājām - ņemiet vērā viņas padomu. Šeit ir atjauninājums tam, kur es atrodos. Uzmācīgais UN viņa vadītājs ir melojis uzņēmuma advokātam. Saglabājiet labas piezīmes ar datumu un laiku. Manu piezīmju un citu dokumentu kopijām, ja nekas cits, vajadzētu vēlreiz sašūpot laivu un tiešām ar meliem vadītāju ievest kausļa aizsardzībā. Liek man brīnīties, kāpēc kauslis ir aizsargāts, un pastiprina manu domu, ka kauslis nevar pastāvēt bez tīkla, kas viņu / viņu atbalstītu. Varbūt es monetāri "neuzvaru" kaujā, bet es vismaz viņu izsaucu par to, kāds viņš ir. Es arī uzskatu, ka zādzības kādā līmenī ir garīgi slimas.
stopthebully2day 2012. gada 6. jūlijā:
Deividam M. Tas ir pretīgi. Varbūt jūs varētu pajautāt advokātam, vai tas ir nelikumīgi jūsu štatā / apgabalā / pilsētā. Ja tā, es paņemtu divas pusdienas - vienu viņai iespļaut un otru ēst ārpus redzesloka. Atstājiet ēsmu un atvainojiet sevi tualetē. Meklējiet iespļauto tajā, kuru neēdat, un nogādājiet to policijā ar saviem pierādījumiem. Ar visiem līdzekļiem veiciet asins analīzi. Cerams, ka jums ir bijusi nesenā versija, ar kuru to salīdzināt.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 21. maijā:
1) Dokumentējiet visu par to katru dienu žurnālā ar vārdiem, datumiem un laikiem. Esiet gatavs aicināt lieciniekus tiesā. Beidz tur ēst pusdienas. Ja jums tas jādara, turiet granola stieņus savā automašīnā vai rakstāmgaldā vai kabatā.
2) Dodieties pie ārsta, pastāstiet viņam, kas noticis, un veiciet asins analīzi.
3) Iesniedziet darbinieka kompensācijas prasību a) par spļaušanu un iespējamo inficēšanos ar jums - un jūs varat iesūdzēt WC augšpusē, jo tas bija tīši, un b) par emocionālu ciešanu. Jā, infekcijas slimības rēķinās ar darba ņēmēju kompensāciju.
4) Sazinieties ar savu apgabala vai valsts EEO biroju un apspriediet ar viņiem šo jautājumu.
5) Lai saņemtu bezmaksas konsultāciju, apmeklējiet WC advokātu.
Deivids M. 2012. gada 21. maijā:
Nesen uzzināju, ka manās pusdienās iespļaujas īpašnieka meita, kura ir kolēģe. Viņa to bija atzinusi vairākiem citiem kolēģiem. Viņa ir padarījusi arī darbu man par dzīvu elli. Viņa pat atzina vairākiem kolēģiem, ka ienīst mani. Viņa vienmēr dodas pie sava tēta, lai pat vissīkākās detaļas padarītu par milzīgu notikumu, lai mans darba sniegums izskatītos slikts. Es nekad neesmu neko darījis, lai viņu pretnostatītu, lai attaisnotu šādu rīcību. Vai man ir kādas juridiskas iespējas? Tas ir mazs uzņēmums, kura īpašnieki ir viņas vecāki. Domas? Ieteikumi? Es nopietni baidos, ka no viņas siekalām būs kāda bioloģiska slimība. Lūdzu, palīdziet.
Valters Miesters 2012. gada 5. aprīlī:
Es tikko sāku jaunu darbu, kas bija visnoderīgākajai personībai, kādu esmu redzējis visā savā dzīvē! Šī puiša bullings bija pat nobijies vadību! Es pieņemu, ka viņi domāja, ka viņš, visticamāk, parādīsies ar ieroci, ja viņu atlaidīs. Jebkurā gadījumā es viņu izsaucu visa veikala priekšā, izturoties pret viņu tāpat kā ar netīrumiem, kāds viņš bija! Es lepojos, ka esmu noteicis toni pārējai ekipāžai. Es, protams, vairs tur neesmu, un ļoti bieži es atradu labāku darbu. Jums nav jābūt jaukam pret kausli! Tas man noderēja
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 23. martā:
Daudzi no mums jūt jūsu sāpes, un šīm situācijām ir vajadzīgi risinājumi un taisnīgums. Jūs, šķiet, esat apņēmies to darīt, tādējādi labs piemērs mums visiem.
stopthebully2day 2012. gada 23. martā:
Lai atjauninātu savus iepriekšējos komentārus, šeit ir tas, ko esmu atradis. Līdz brīdim, kad advokāti velta laiku situācijas risināšanai, visticamāk, ir par vēlu doties uz EAL vai iesniegt sūdzību OSHA vai jebkurai citai struktūrai, jo ziņošanas termiņi ir negadījumi. Tas, manuprāt, notiek ar mani. Uzņēmuma advokāti to vilka; viņi nekādā gadījumā nav stulbi. Man vajadzēja doties uz EAL neatkarīgi no tā, vai man ir vai nav advokāts. Tātad, balstoties uz savu pieredzi, es konsultētos ar advokātu UN dotos uz EELK. EOTK var būt par vēlu kaut ko darīt. Tomēr, ja tuvāko divu nedēļu laikā kaut kas nav atrisināts, es dodos uz EELK, lai tikai reģistrētu šo uzņēmumu. Kā kundze Inglish ir paziņojusi atkal un atkal, dokumentējiet katru gadījumu. Pārliecinieties, ka datējat piezīmes. Ja tāds ir,pārliecinieties, ka jums ir uzņēmuma politikas kopija attiecībā uz uzmākšanos / iebiedēšanu / atriebību. Pēdējā lieta, ko es vēlos, ir lielāka valdības iejaukšanās uzņēmējdarbībā un mūsu dzīvē (Amerikas Savienotās Valstis). Tomēr pēc pieredzes ar kausli, uzņēmuma vadību, cilvēkresursiem un advokāta izmaksām esmu gatavs kāpt.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 22. martā:
Daži darbinieki sākumā neapzinās, ka atrodas izolācijā, jo daži no tiem sākumā ir diezgan smalki. Cilvēki par to vairāk domā tagad.
Džeks Vaits no Ormeau Road, Belfāstā, Īrijā, 2012. gada 22. martā:
Lielisks centrs!
Cīņa ar izolāciju bieži ir pirmais solis, lai cīnītos ar huligāniem darba vietā.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 22. martā:
Kāda veida vieta jūs strādājāt?
louromano 2012. gada 22. martā:
Paldies Pattie, tas ir lieliski. Es aizgāju no darba, kur boss mani bija nosaucis par traku sievieti ar sitiena dēli. Viņš teica, ka atlaida mani, jo runāju ar dušu un lietoju vārdu aura. Paldies.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 3. martā:
Vai jūs varat vērsties tiesā pret bijušo vecāko? Konsultējieties ar advokātu vai advokātu, un mēs ceram, ka nav par vēlu.
JAMES V 2012. gada 3. martā:
Darbā mani nomocīja, es strādāju par uzņēmuma kontrolieri, un mans vecākais sniedza nepareizu informāciju savam priekšniekam, kurš ir ārzemnieks. Kaut arī manas attiecības ar priekšnieku bija labas, mans vecākais veiksmīgi maldināja manu priekšnieku. Vecākais pastāvīgi uzmācīja dažus biroja darbiniekus, vienmēr mani iebiedējot, un kādu dienu viņš zvanīja uz biroja darbiniekiem sanāksmju telpā, un viņi visi sāka mani apvainot par to, ka es nepadarīju algu sarunu, ka uzņēmumam nav naudas, ko maksāt. Tā dēvētais vecākais lika dažiem biroja darbiniekiem runāt pret mani, un plānotais mēģinājums bija veiksmīgs, uzbrūkot man gandrīz divas stundas. Es strādāju ar uzņēmumu slikta finansiāla stresa laikā, un viņi nesadarbojas, cenšoties mazināt problēmas, taču viņš mani iebiedēja kopā ar ārējiem pārdevējiem.Gandrīz četrus gadus es strādāju uzņēmumā par kontrolieri un tajā pašā laikā veicot visus darbus, izņemot kontrolieri, man tika lūgts pamest uzņēmumu. Rakstot par šo nepareizo uzvedību, draudiem un tā saukto politiku, kuru vecākais spēlēja uz mani, izliekot ziņojumu šeit, es pārliecināšos, ka esmu paveicis savu, neslēpjot nopietnu vadības kļūdu.
Kevins F 2012. gada 26. februārī:
Es centos būt laimīga ikdienā, kamēr ikdienā darbā tieku garīgi aizskarta.
Tas man izraisīja garīgu stāvokli.
Pazūdi! Iziet! atrodi citu darbu! saki ellē ar viņiem, viņu vai viņu.
Nekas nemainīs ļaunumu šāda veida cilvēkiem, un jūs zaudēsiet savu gribu būt laimīgam, izkļūt tūlīt un ietaupīt sev garīgos traucējumus, ko saņemat, mēģinot domāt, ka viņi mainīsies, un jūs tos uzvarēsiet. ar dziļu naidu pret cilvēkiem un veselumu iekšpusē jūs atradīsit grūti ielāpāms.
nekautrējies aiziet, Tu sajutīsi pelnīto brīvību, un viņi vienkārši var kādreiz saņemt savu karmas atlīdzību.
Jūs neesat vājš, lai dotos prom, jūs esat spēcīgs, lai aizietu un tiktu prom no tirāna, kurš pūš lielo.
Atcerieties: ja es tevi kādreiz satikšu, es tevi mīlēšu, tāpat arī daudzi citi, kas redzēs tevī mīlestību.
Svētī jūs, mani labie draugi, lūdzu, sasveicinieties ar svešinieku vai pavadiet lielisku dienu vai visu, kas šodien kādam liks pasmaidīt.
Kevins F.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 25. februārī:
Tas ir labs plāns. Dokumentējiet un izmantojiet informāciju. Darbam nevajadzētu būt sodam, un tas bija skaidri redzams, ka zem bērnu ienīstās alfa.
K 2012. gada 24. februārī:
Tajā pašā laivā es biju apmēram pirms gada.
Es 4 gadus strādāju uzņēmumā, kas apkalpo dažus labi zināmus valsts klientus. Šajā laikā īpašnieks, alfa-tēviņš ar pārāk lielu ego, uzrunājot mani, izmantoja kareivīgu / sarkastisku / izsmiekla stilu, kamēr sievietes-kolēģes uzrunāja daudz maigākos toņos. Tas laika gaitā pieauga un sākās lēnām. Viņš bieži apšaubīja manu darba paradumus (man ir divdesmit plus gadu pieredze) citu priekšā vai visbiežāk radīja argumentu, ka viņš jau bija gatavs uzņemties otru pusi, lai tikai palaistu savu ego šajā dienā.
Dažas dienas bija rupjākas nekā citas. Es uzskatu, ka dažu projektu darba zirgs ir jāstumj malā tikai tad, kad klientiem bija laiks redzēt darbu, un, kad tas notika, manas darba kolēģes iegūs kredītu. Es lietoju tikai terminu "sieviete", lai uzsvērtu, ka manam bijušajam priekšniekam ir daži ar dzimumu saistīti jautājumi, nevis lai apvainotu pārējos 50% planētas. Viņi ir arī strādīgi cilvēki un vienkārši nevēlas šūpoties ar laivu. Neskatoties uz šīm situācijām, es biju demoralizēta un apšaubījusi savu statusu un vai biju piemērota biznesam, kurā nodarbojos.
Vienu reizi es zināju, ka būs nepatikšanas. Viens no maniem kolēģiem pieļāva kļūdu ar pavisam jaunu klientu, kas maksāja tūkstošiem dolāru, un aizkavējās klienta materiālu izlaišana. Man nekad netika lūgts pārskatīt šo jaunāko kolēģu darbu, bet, ja es to būtu izdarījis, es būtu pieļāvis kļūdu. Tas nebija svarīgi. Kad kļūdu uzzināja mans bijušais, viņš saudzīgi izturējās pret manu kolēģi, vienlaikus dusmojoties uz mani par darbu, ar kuru man nebija jāpiedalās.
Šajā laikā mana sieva ir stāvoklī. Mans alfa vīriešu kārtas boss nezaudē iespēju pateikt nevienam, kas viņu dzirdēs, cik stulbi cilvēki ir par bērnu radīšanu un ka bērni ir tikai "žurkas" par visu, kas viņam rūp. Tas nav izdomāts. Viņš tiešām vairākas reizes teica tis man un citiem priekšā. Tas bija domāts, lai iebiedētu un apvainotu mani un manu ģimeni.
Neilgi pēc šāda veida piezīmēm, divus mēnešus pirms manas meitas piedzimšanas, man teica, ka vairs nav darba "man" un veiksmi nākotnē. Tiem, kas potenciāli zaudēja jaunu klientu, bija daudz darba, bet man nekas nebija.
Nav atlaišanas. Nav atvaļinājuma laika. Nekas mazāk kā sitiens pa vēderu 70 gadu smagākās ekonomiskās lejupslīdes laikā. Paldies par neko.
Tas bija pirms gada, bet pozitīvais ir tas, ka man ir bijis laiks pavadīt kopā ar savu brīnišķīgo meitu.
Es biju sasodīti labs darbinieks. Viss, ko es gribēju darīt, bija darīt savu darbu un cerēt, ka nepatīkamība izzudīs.
Ir viena lieta, ko es darīšu savā nākamajā darba līnijā, ja mani kādreiz atkal nomocīs, un tā ir digitālā audio ierakstītāja iegāde. Es paturēšu to savai personai un ļaušu nākamajam (-iem) kauslim (-iem) pakārt sevi ar saviem vārdiem. Es šoreiz pasargāšu sevi, un, dievs, palīdziet dullim, kurš cenšas pārņemt manu cieņu, jo es tiesāšos.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 17. februārī:
Es novērtēju, ka veltījāt laiku, lai ievietotu savu pieredzi. Šīs ļaunprātīgās darba situācijas nav attaisnojamas.
Kei 2012. gada 17. februārī:
Esmu diezgan pārsteigts, uzzinot, ka ir daudz aizskarošu un huligānisku situāciju, tāpat kā man. Es tikko mani atlaida no darba, jo viltus apsūdzība strādāja nodaļā. veikalā. Mans darba vadītājs gribēja, lai es pamestu vairāk nekā četrus gadus, un mēģināja ar mani daudz ļaunprātīgi rīkoties, lai es pamestu darbu, un daudzas reizes uz mani kliedza, lai pamestu. Viņa ir paveikusi daudzas citas šausmīgas lietas, piemēram, izstumusi mani no maniem kostīmiem un ar nodomu nodevusi komisijas saviem iecienītākajiem domubiedriem, lai es pamestu. Viņa arī daudzas reizes ir krāpusi manas komisijas. Esmu dzirdējis, ka pagātnē ir bijuši daudzi citi kolēģi, kuri ir pametuši un atlaisti, un es tiešām esmu redzējis vairākus, kuri bija pametuši viņas vardarbības dēļ un nebija taisnīgi. Kas ir tik skumji, ka šis menedžeris šeit strādā jau 17 gadus,ka viņa kļūst pilnīgi nomocīta. Neviens (augšējie mgmt cilvēki) man nekad neticēs, pat ja es viņiem saku patiesību. Patiesība ir tāda, ka viņa ir tik ļaunprātīga, kontrolējoša, manupulanta persona un pat krāpj manu komisijas maksu un pārkāpj uzņēmuma noteikumus. Viņa mani izveidoja, lai mani atlaistu 4 gadus, un es esmu vairākas reizes pierakstīts, ka esmu pilnīgi nevainīgs. Visbeidzot, kad es tiku uzrakstīts no šīm trim iebiedēto klientu grupām, viņi par mani ziņoja par milzīgu pārpratumu, pēc tam mans darbinieks mani atlaida, vaicājot, kas notika. Viņa ir kliedza uz mani fm ar pakausi un atlaida mani. Mani šausmīgi cieta viņas kontrolējošā personība, huligānisms un ka viņa visu manupulēs savos veidos, savijot lietas tā, lai es būtu tā, it kā tā būtu visa mana vaina.Viņa lems secinājumam, ka man daudzkārt lika man justies slikti citu kolēģu priekšā, sagriežot mani. Es neesmu lēns cilvēks, bet turpināju man teikt, ka esmu lēns reģistrā utt. Viņa pastāvīgi mani mutiski ļaunprātīgi izmantos, kā vien var.
Tas ir tik skumji, ka visu šo pasauli ir pārņēmuši šie iebiedētie kontrolējošie cilvēki. Viņiem jāpieņem kaut kāds jauns likums par šāda veida ļaunprātīgu izmantošanu darbā, jo tas mani ir spīdzinājis daudzus gadus. Es sāku ļoti nomākt, un es pat sāku ēst ar pārtiku, kad es pat neesmu izsalcis, un esmu ieguvis daudz svara un spēlē man daudz galvassāpes. Visi, tas nav tā vērts. Dzīve ir pārāk īsa. Vienkārši izvairieties no tā, ja jūs varat ASAP fm jebkāda veida ļaunprātīgu izmantošanu vai fm, kas tiek iebiedēts. Mani uztrauc tikai tas, kā es kādreiz atradīšu citu darbu tagad, jo tagad mani atlaida. Esmu 50. gadu vidū. Es nekad dzīvē neesmu saskāries ar šāda veida ļaunprātīgu izmantošanu !! Es vienkārši teiktu, ka to darīs tikai neizglītoti cilvēki ar zemas klases zema līmeņa cilvēkiem.Nodrošiniet mums visiem taisnīgumu visiem cilvēkiem, kuri ir cietuši no vardarbības un vērsušies pret saviem kolēģiem. Es tiešām jūtu pret viņiem un mieru uz Zemes.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 10. februārī:
Es iesaku konsultēties ar advokātu, taču darba vide jūs saslimst. Kāda veida darba ņēmēju kompensācijas sistēma jums ir jūsu valstī? ASV jūsu aprakstītie apstākļi varētu nozīmēt tiesas procesu darbiniekam pret priekšniekiem un uzņēmumu.
Treisija 2012. gada 10. februārī:
Arī es esmu bijis iebiedēts darbā, mans sākās pirms vairāk nekā 18 mēnešiem. Sākumā es domāju, ka tieši es biju problēma, un tad šķiet, ka lietas iet no gultas uz elli. Es pat pazaudēju balsi stresa dēļ, ko man sagādāja priekšnieks. Viss sākās, kad man sāpēja kakls, un es varēju runāt gandrīz 2 nedēļas. kad es atgriezos darbā pēc ārsta parakstīšanas, jo mans darbs, kas saistīts ar runāšanu pa tālruni visu dienu, kad atgriezos, pamanīju, ka viss nav kārtībā. Darba spriedze un dažas personāla problēmas bija mani pilnībā pārņēmušas, ka muskuļi ap manu balss kasti bija bloķējušies, tāpēc mana runa kļuva vēl sliktāka. Tas nonāca līdz stadijai, kurā es nebijuEs biju atvaļināta darbā, un pēc vairākiem slimnīcu apmeklējumiem un logopēdijas mani norakstīja uz vairāk nekā 10 mēnešiem. Man bija jācīnās, lai atgrieztos darbā, kuru es biju paveicis 2 gadus pirms slimošanas. Kamēr es biju ārpus darba, es devos darbā, lai viņi redzētu, ka es viņus neblufoju. Mana runa bija nepanesama, es nevarēju ēst, gulēt vai dzert. Viss, ko es gribēju darīt, bija atgriezties darbā. Kopš manas atgriešanās 2011. gada 5. septembrī viņi ir darījuši visu iespējamo, lai padarītu manu dzīvi dzīvojošu ellē. Es runāju ar savu HR, un viņi man lika tikties ar savu priekšnieku, lai mēģinātu ieskicēt problēmas un problēmas. Es biju no laimīgākā cilvēka savā birojā kļuvusi par visnelaimīgāko. Pat tagad stress, ko viņi man rada, liek man domāt, ka man vajadzētu meklēt citu darbu.Esmu pārrunājis katru posmu, kas ar mani noticis, ar savu 16 gadus veco meitu, un pat viņa man ieteica izkāpt un meklēt citu darbu. Es domāju, ka viņai ir taisnība, visu, ko es vēlos darīt, ir iet uz darbu, lai es varētu apgādāt savus bērnus un brīnīties, kāpēc šie cilvēki var padarīt jūsu dzīvi par tādu postu. Es nākamnedēļ esmu ārpus darba, paldies dievam, bet es baidos nedēļu pirmdienā, kad man ir jāatgriežas pie garīgās vardarbības.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 4. februārī:
Komentējiet draugu un citus jebkura veida iebiedēšanas gadījumus darba vietā -
EEO ļoti nopietni uztver darbinieka rakstisku ilgtermiņa dokumentāciju, kurai ir lielāks svars nekā jebkuram, kas mutiski - tikai uzņēmuma pārstāvis var pateikt pret apsūdzībām. Turklāt, ja uzņēmumam nav rakstisku ierakstu par notikumiem, EIR ļoti nopietni izmeklēs darbinieku apsūdzības (viņiem tās vienmēr ir Ohaio).
Ja uzņēmums pēkšņi vēlas nodot vardarbībā cietušajai personai piezīmes un likt upurim / mērķim parakstīt tās vēstules, ka viņš / viņa pati bija vainīga vardarbīgos notikumos, tad tā var būt zīme, ka vai nu 1) papīra taka pret nevainīgu upuris sāk, vai 2) upuris nav tik nevainīgs. Ir ļaunprātīgas izmantošanas gadījumi, kad varmāka provocē savu upuri tādā mērā, ka upuris rīkojas, lai pats kļūtu par ļaunprātīgu. Esiet uzmanīgs, lai neķertos šajās slazdās mājās, darbā, skolā un jebkur citur.
Psihiskās veselības konsultācijas vienmēr ir noderīgas arī šajos grūtajos gadījumos. Tas palīdz mērķim un kalpo par pierādījumu tikai tam, kas noticis.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 3. februārī:
Pirms došanās uz ziņām, jums katru dienu jāsāk dokumentēt šo slikto izturēšanos žurnālā ar vārdiem, datumiem, dienām un laikiem, kā arī par nākamo fizisko notikumu nekavējoties sazinieties ar policiju. Ja jums pašlaik nav rakstiskas dokumentācijas, tad ziņu izplatīšana būs uzmanības pievēršana, taču jūs varat izskatīties dumjš un pat atlaist par iespējamu "melošanu" par uzņēmumu.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 2. februārī:
Nevienlīdzīgs NOLA - otrais, kurš darbā sit jūs pat uz rokas vai rokas, ir otrais, kad jums vajadzētu izsaukt policiju un apsūdzēt. Jā, dokumentējiet visu pēc dienas, datuma un laika, veiciet žurnālu un pēc iespējas ātrāk iegūstiet advokātu.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 2. februārī:
Un, lai arī tas izklausās algotnis, jūs esat pelnījuši cīnīties arī par lielāku naudas norēķinu. Pieprasiet izmaiņas uzņēmuma politikā, lai nākotnē nodrošinātu drošību. Vai priekšnieku atlaida?
Lsnelling 2012. gada 2. februārī:
Es uzskatu, ka šis skats ir mazs līdz vēlam. Mans dzīvesbiedrs apmēram sešus mēnešus tika nepārtraukti terorizēts darbā. Priekšnieks viņu mutiski ļaunprātīgi izmantotu un liktu darīt lietas, kas nav viņa darbs. Pēdējais uzdevums viņam izmaksāja dzīvību. Vēl skumjāk kauslis stāvēja pār viņu, kamēr viņš nomira, pacēlis pirkstu, lai saņemtu medicīnisko palīdzību. Mans vīrs tika likts veikt treniņu, kurā viņam nebija iepriekšējas apmācības un kvalifikācijas. OSHA ir atklājusi, ka uzņēmums ir kļūdījies un ka bīstamie apstākļi mācību laikā būtu izraisījuši nopietnus ievainojumus vai nāvi. Nekas neatgriezīs manu vīru, bet es cīnīšos līdz galam, lai panāktu taisnīgumu.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 31. janvārī:
Tā ir grūta situācija, lai jūs varētu rīkoties. Varbūt kauslis pārvietosies. Pa to laiku manas labākās domas iet uz tevi.
rcamarillo 2012. gada 31. janvārī:
Es jau ieskatījos darba līnijā, kuru daru, ir ļoti maz vietu, kur strādā mana veida darbu, un tās ir ļoti tālu, ļoti dārgas teritorijas, kurās dzīvot. Esmu bijis šeit 8 gadus un esmu labs tajā, ko daru. Tāpēc, ņemot vērā slimu mammu, bērnus un māsu, par kurām man ir jārūpējas, man ir jāizlemj pārcelt no dzīves tikai manā vietā un man ir vairāk laika un stabilitātes manas ģimenes labā. Nesen problēmu, kas saistīta ar to pašu kausli, izvirzīja cits kolēģis, un mūsu priekšniekiem, šķiet, nepatīk konfrontēt huligānu. Viņi vienkārši teica: "Mēģiniet to novērst vai tikt galā, mēs visi šeit esam pieaugušie!", Es kādam piekrītu, bet daži "pieaugušie" ir dabas parauti. Viss, ko viņi darīja, visiem tika nosūtīts atgādinājums par biroja etiķeti. Viņi cenšas izvairīties no atpūtas, kad tā ir saspringta vide. Pff… Es domāju, ka man ar to būs jātiek galā.Daži cilvēki, kuriem ir autoritāte un vara, zina, ka mums, zemniekiem (cilvēkiem, kas cīnās, lol), PAR katru cenu ir JĀSAGlabā darbs.: - [
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 30. janvārī:
Tā ir nelaimīga lieta, kad varas pārstāvji neveic nekādas darbības, lai apturētu acīmredzamas problēmas. Arī es zaudētu interesi par šādu karjeru. Varbūt jūs saņemsiet paaugstinājumu no turienes vai arī jūs varētu pāriet uz citu, veselīgāku nodaļu?
rcamarillo 2012. gada 30. janvārī:
Sveiks, Patty, Paldies par veltīto laiku un padomiem. Esmu uzņēmis dažus ierosinošus materiālus un lasījis daudz par emociju kontrolēšanu, elpošanas paņēmieniem, un tas bija tik grūti, taču es sevi disciplinēju ignorēt šīs sievietes, kas mani uzmācas. Tas ir tik grūti, bet viņa ir uzmākusies uzmākšanās pakāpē, jo es viņu pilnīgi ignorēju un esmu laimīga, pat dažreiz viltus laime. Viņa pieņem, ka es neesmu ievainots, un iet prom, es domāju, ka tas darbojas, viņa mani atstās mierā… bet, es esmu tik ļoti vīlies savā uzraugā un priekšniekā. Man tas ir burtiski jāpārdzīvo, un ne tikai man, arī citam darbiniekam šeit. Mēs esam vispieprasītākie, un mūsu uzraugi redz, ka mums ir neērti, un viņi neko nedara !!!! Tā ir taisnība, tas padara jūs stiprāku, bet man nav sajūtas kā apņemties šo darbu, kā es to darīju. Es to mēdzu uztvert kā karjeru, tagad tikai JO B. Ikdiena ir tas pats,Es saņemu vairāk darba, un viņi saņem brīvību darboties ar savu personīgo dzīvi, un mums visiem maksā vienādus, vienādus pabalstus, visu to pašu. Wow… bet, man ir jādara viss, kas vajadzīgs, lai saglabātu savu darbu, laiki ir kritiski, un man ir jārūpējas par savu ģimeni.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 29. janvārī:
Cik laba lieta, ko darīt! Es apsveicu jūs ar šo darbību un domāju, ka jūs kļūsiet par ļoti ieinteresētu darba devēju. Esmu nonācis jūsu aprakstītajās situācijās, bet man paveicās ar to, ka es stingri stāvēju - gan izskanējušie, gan iespējamie vardarbīgie tika izbeigti. Jums daudz panākumu, un, lūdzu, sekojiet man par jūsu progresu.
apdullināts 2012. gada 28. janvārī:
Lai gan es nevaru būt konkrēts, iepriekš minētie gadījumi, piemēram, nav pieminēt dzimšanas dienas, piešķirt citiem īpašu finansiālu attieksmi un pēc tam atteikties no iebiedētajiem, dot iespēju citiem vai atbalstīt viņu centienus virzīties uz priekšu savā karjerā, bet ne iebiedēt (tā vietā, lai viņus novirzītu) citam darbam) visi man ir bijuši pagātnē. Tagad esmu kļuvis stiprāks un atsakos būt daļa no jebkuras grupas, kas to dara un drīz piederēs man pašam. Es izmantošu notikušo kā savu tagadējo piemēru, lai neārstētu cilvēkus un kā atpazīt šādas darbības citos, kurus es varētu vadīt, un tā vietā, lai novērtētu katru cilvēku, pat ja viņš ir kairinošs… Paldies Patty par šo centru. Ļoti noderīgi visiem, kas ir atsaukušies.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 20. janvārī:
Apsveicu visapkārt. Protams, dokumentācija ir flakons. Nežēlīgie un varmākas mēģina likt mērķiem likt justies vainīgiem. Tas darbojas pārāk daudz reižu.
M Dee 2012. gada 20. janvārī:
Arī mani pēdējā vietā nomocīja, un vadība pievēra acis. Vadība teiktu, ka tā bija mana personība un ka es arī biju pie tā vainīga. Man paveicās, ka man bija viens kolēģis, kurš man ticēja un kas mani pārņēma desmit elles gados. Man patīk mans darbs, bet šo nedrošo personu vienmēr sarežģīja tas, ka viņas pusē strādāja citi darbinieki un arī mani huligānīja. Viņi bieži nedara neko priekšā, par ko varētu saukt pie atbildības. Tas bija viltīgs un noslēpumains. Es biju cītīgs darbinieks un biju pārliecināts par savu viedokli. Man nācās daudz strādāt pie sevis, piemēram, labākas komunikācijas darbnīcas utt., Lai mēģinātu vienkārši ar viņu sarunāties. Es patiešām uzskatu, ka viņa bija psihopāte - ļoti gudra un bīstama. Man tagad ir cita nostāja, kurā visi ir tik cieņpilni un godīgi.Manam darbam nav problēmu, lai darbinieki būtu gudri, jo viņi visi ir profesionāli un ir pārliecināti par sevi. Man tas ir pierādījums tam, ka ne jau es biju vainīgs. Es tomēr atstāju nelielu šķiršanās dāvanu. Man tika lūgts iesniegt savus 10 gadu pierādījumus dienasgrāmatās, kur es uzrakstīju daudz lietu, kas turpinājās. Tagad notiek neatkarīga izmeklēšana, bet es tajā neesmu iesaistīts. HR pateicās par maniem pierādījumiem un pārliecināja, ka būs rezultāts.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 12. janvārī:
Lai sevi aizstāvētu:
1) Uzsākot jaunu darbu, saglabājiet apgūto, pabeigto projektu utt. Darba portfeli.
2) Dokumentējiet iebiedēšanu, baumas, negatīvus komentārus utt. Nepalaidiet garām vienu gadījumu. Bez dokumentācijas jūs neko nevarat izdarīt.
3) Notiek tikšanās ar priekšnieku, lai apspriestu iebiedēšanu. Turpiniet dokumentēt, iekļaujiet sapulci.
4) Ja tas neizdodas, sanāksmē runājiet ar viņa vadītāju. Dokuments.
5) Ja tas neizdodas, sazinieties ar HR. Dokuments.
6) Ja tas neizdodas, sazinieties ar advokātu, lai saņemtu bezmaksas konsultāciju, un iesniedziet oficiālu EEO sūdzību.
pininas 2012. gada 12. janvārī:
Arī es esmu bez darba sakarā ar iebiedēšanu darba vietā. Šī persona apvienojās ar vairākiem citiem cilvēkiem, kuri darbībā vērsās pret mani. Manam tagadējam bijušajam priekšniekam un man bija lieliskas attiecības, līdz šis viens cilvēks sāka tur strādāt un vērsa viņu pret mani. Es to zināju, jo cilvēks, kurš strādāja citā nodaļā, vairāk nekā vienu reizi dzirdēja, ka šie cilvēki par mani izsaka negatīvus komentārus. Pēc tam mans priekšnieks sāka viņiem ticēt un pēc tam atlaida mani. Kā izrādījās, tajā pašā dienā tika nolīgts kausļa draugs. Mans bijušais priekšnieks piezvanīja viņai tieši visu priekšā un teica, ka viņa ieguva manu bijušo amatu.
Man teica, ka man vajadzēja sevi aizstāvēt. Tas varbūt nedaudz atbilst patiesībai. Bet pasakiet man, kā es varu, ja mans priekšnieks tic tikai viņas favorītiem? (Uzmācīgie.)
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 8. janvārī:
Es ceru, ka jūs visu dokumentējat. Lai iegūtu bezmaksas konsultāciju, iegūstiet darba advokātu. Manā štatā un pilsētā aerosolu izsmidzināšana un balinātāja ūdens nodošana, kas visi izraisa astmas lēkmes, ir likumīgi uzbrukumi (kriminālapsūdzības), un jūs varētu izvirzīt apsūdzības. Jautājiet advokātam un nākamreiz, kad tas notiks, zvaniet policijai. Saņemiet arī ārsta piezīmi par to, cik bīstami ir šie izraisītāji un ka tie ir izraisītāji. Šī persona mēģina sāpināt tevi un, iespējams, ievainos suņus. Rīkojieties pēc iespējas ātrāk.
noguris strādnieks 2012. gada 8. janvārī:
Es mēģināju rīkoties ar ļaunprātīgu kolēģi, izmantojot vienīgos man pieejamos rīkus - pacietību. Jau vairākus mēnešus viņš ir uzņēmis manis sacītās lietas un savijis tās, lai izklausītos kā žēlabaina vai necieņpilna. Viņš strādāja zem manis ar putekļsūcēju, kamēr es strādāju ar sarežģītiem suņiem un baidīju viņus, līdz kāds cits to bija redzējis, tad viņš pārstāja putekļot apkārt man visiem kopā (pateicīgs, es pats varu pateikt paldies). Viņš izsmidzina sola bundžas manā virzienā, zinot, ka man ir astma un man ir alerģija pret to. Vakar viņš atnesa pudeli "Awesome", ar kuru tīrīt, bet pudelē bija balinātājs, un viņš zina, ka balinātājs gandrīz pilnībā izslēdz manas plaušas. Mani priekšnieki nekad iepriekš nav bijuši priekšnieki un joprojām domā kā darbinieki. Viņi viņam neko neteiks. Viņš mani apsūdzēja par suņu ņemšanu, kuriem vajadzēja būt viņa, es daru suņus, kurus man saka boss.Viņš mani apsūdz, ka dodu viņam sliktus suņus, mans priekšnieks pasniedz suņus, nevis mani. Viņš mani pat miskastē ievietoja Facebook, sakot tieši pretējo tam, ko viņš teica priekšniekiem (es viņam nepalīdzu priekšniekiem, un es negribu jūsu palīdzību fb). No kuriem es nokopēju komentārus un izdzēsu viņu no savas fb. Es it kā esmu “menedžeris”, bet mani priekšnieki mani neatbalsta. Es nezinu, ko darīt.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2012. gada 4. janvārī:
Nensija - iesniedziet oficiālu EEO sūdzību.
Vērts vairāk - nākamajā uzbrukumā izsauciet policiju un iesniedziet apsūdzības uzbrukumā. Jautājiet advokātam - manā pilsētā šāda rīcība ir kvalificējama kā vienkārša uzbrukums un vismaz soda nauda; mētāt mantas un spert - īss ieslodzījuma laiks.
Vērts vairāk 2012. gada 4. janvārī:
Es jau 4 gadus nodarbojos ar ļaunprātīgu darba vidi. Es esmu ievērojis katru Teksasas valsts skolu sistēmai zināmo protokolu. Šī kundze kliedza, ka administrācijas priekšā mani ienīst, viņa ir kliedzusi komandas sapulcēs, viņa ir nākusi un kliedzusi un runājusi par maniem studentiem un mani, mētājusies dokumenti pāri manam galdam spārdīja manas klases durvis. Pienāca 5 collu attālumā no manas sejas un kliedza, kā viņa vēlas, lai es pametu skolu. Es burtiski atrodos HELL, esmu bijis šajā universitātes pilsētiņā ilgāk nekā viņa, un man nekad nav bijis problēmu ar kādu citu. Es nezinu, kā rīkoties, es jūtos iesprostots un viens un nobijies, ka kādu dienu es uzķeršos un reaģēšu. Līdz šim pēc četriem gadiem esmu izturējies līdz galam par ļaunprātīgu izmantošanu. Man ir bijušas starpniecības ar viņu ar direktoru, un viņa uz mani kliedza un kliedza.Nav bijusi ne pierakstīšana, ne disciplinārsods, un viņai pat nav varas līmeņa, viņa ir tikai vienā pakāpē un priekšmetā, tāpēc man vismaz reizi nedēļā ir jābūt ar viņu tuvu. Tur, kur viņa kliedz un kliedz uz mani ar katru iespēju, kas rodas cilvēku priekšā. Neviens nesaka ne vārda.
Nensija 2012. gada 4. janvārī:
Nesen esmu kļuvis par iebiedēšanas darba vietā upuri, es iesniedzu policijas ziņojumu, jo tas bija fizisks uzbrukums. Es tikai domāju, kādi citi pasākumi man jāveic, lai šo lietu atrisinātu.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 31. decembrī:
Saņemiet bezmaksas sākotnējo konsultāciju ar darba advokātu. Viņi var jums droši pateikt. Veiksmi!
konstantīns 2011. gada 31. decembrī:
Man ir grūti noteikt, kas ar mani tiek darīts. Neiedziļinoties pārāk detalizēti, man ir līdzstrādniece, kura atrodas uzrauga amatā, bet viņa nav mana vadītāja, kuru es dēvētu par kausli, taču viņa nav tieša, mutiski konsekventa pret mani; viņa man un citam kolēģim padara lietas ļoti neērtas, kuras viņa patiešām uzrauga. Jaunākā lieta, ko viņa ir izdarījusi, ir, ka manā datorā viņai bija virtuāla datorprogramma, kuru es biju atradis un kuru mūsu IT nodaļa bija noņemusi. Tas bija instalēts kopš 2010. gada aprīļa. Nedēļas laikā pēc tā noņemšanas viņa atkal bija fiziski pieteikusies manā datorā. Divas nedēļas pēc tam viņa tajā atkal pieteicās.
Esmu devies pie HR vadītāja, un mēs risināsim situāciju, kad nākamnedēļ atgriezīsimies darbā. Problēma ir tā, ka mūsu priekšnieks, visticamāk, neko nedarīs. Šķiet, ka viņa vai nu aizsargā "kausli", vai arī pati baidās viņai stāties pretī. Es nezinu, kuru?
Šķiet, ka "kauslis" ir atšķirīgs noteikumu kopums nekā visi citi, vai arī tam nav jāievēro noteikumi. Viņa nāk un iet, kā vēlas (viņa tomēr ir alga), valkā nepiemērotu apģērbu, padara citus darbiniekus ārpus mūsu biroja satrauktu un ļauj pieņemt neētiskus lēmumus bez sekām.
Ir bijuši vismaz 2 cilvēki, kuriem šī nostāja ir bijusi pirms manis un kuri ir aizbraukuši tāpēc, ka viņiem lika justies neērti. Esmu vairākas reizes apsvērusi iespēju atstāt sevi un pēc tam pārdomāju un atteicos, ka kāds mani palaiž no darba, kas man patiešām patīk.
Kā noteikt, kā sauc šo "uzmākšanos"?
Bez iebiedēšanas 2011. gada 27. decembrī:
Es tikai gribēju palikt viena pati pārtraukumā un ārpus pulksteņa, es reaģēju uz viltus sarunu. Bet viņi mani nepārtraukti vajāja ar interesantu interesi, pēc tam tenkoja par to, ko es darīju visiem apkārtējiem. UN VIŅI brīnās, kāpēc es kļuvu par muļķi. VIŅI SĀKA.
Zēns sekoja man apkārt, tajā bija arī citas korporācijas. Kur es iepirkos un gāju, nav nejaušība.
Diāna 2011. gada 21. decembrī:
Šīs situācijas dēļ esmu bez darba… mans kolēģis patiešām bija sarkastisks par jebko (nosaucot savu darbu par pretīgu un atsaucoties uz mani kā slinku strādnieku), ko es darīju un biju pietiekami gudrs, lai to noslēptu par "joku", es jutos stulba un bezjēdzīga, bija spiesta strādāt papildu laiku lietās, kuras beigās neizmantoja (bez samaksas), viņi gaidīja, ka būšu tur visu diennakti, pat zvanīja, kad es ar meitu darīju pārtikas preces svētdienas rīts, un, protams, es saslimu, dabūju šausmīgas trauksmes epizodes, mēneša laikā zaudēju kā 15 mārciņas un gandrīz sabojāju savas ģimenes attiecības. Beigās es lūdzu pārtraukt līgumu, jo sūdzība, kuru es izdarīju, nedarbojās. Beigās es paliku bez darba, šī persona palika darbā un… viņi nolēma lūgt jaunus darbiniekus, norādot, ka es to nedaru.Es strādāju komandās, un es to uztveru personīgi, viņi man maksā skumju naudas summu, un man palika šausmīga rūgta pieredze… no otras puses, man ir otrais darbs, un man tur iet lieliski, mani priekšnieki un kolēģi, piemēram, es un… CIENIET mani, un… nekad neesmu apsūdzēts par to, ka nedarbojos efektīvi komandas vidē.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 19. decembrī:
Izpildiet parastās EEO sūdzības darbības, kas izklāstītas centrmezglā un komentāros. Lūdziet palīdzību vietējā EEO birojā un saņemiet bezmaksas konsultāciju ar advokātu.
4. upuris 2011. gada 19. decembrī:
Pašlaik strādāju Ann Taylor pie Sanantonio, Teksasas štatā. Es esmu ne tikai liecinieks, bet arī upuris. Bēdīgākais ir tas, ka es redzu, ka veikala vadītāja visus iebiedē, izņemot viņas draugus, kas tur strādā. Ko man darīt?
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 17. decembrī:
Jūs varētu arī iesniegt prasību par darbinieku kompensāciju, ja maiņstrāvas netīrumi jūs saslimst. Tas var ietvert nedrošu darba vietu. Pārbaudiet savus valsts WC likumus vai saņemiet bezmaksas konsultāciju ar advokātu.
Ir gadījumi, kad darba devējs neļaus darbiniekiem tualeti izmantot arī visu dienu. Esmu redzējis, ka šīs lietas nonāk tiesā.
2011. gada 17. decembrī vairāk nekā jebkad agrāk vērpējušies:
Es strādāju arī pie kausļa, kuram nepatīk, ka man pūta degunu alerģijas dēļ, un visa teritorija (konstrukcijas / netīrumu kaudzes ārpusē) padara to par ļoti ļoti neveselīgu darba vietu (netīrumi ir gaisā un nonāk gaisa kondicionēšanas sistēma). Tas ir bez pārtraukuma 8 stundas. kaitējumu manām plaušām. Jā, es piekrītu, ka lielāko daļu iebiedētāju aizsargā valdība. aģentūrām. Vienīgais risinājums ir iegūt jaunu darbu, bet apskatīt ekonomisko situāciju, tāpēc tā ir ikdienas ļaunprātīga izmantošana. Es tikai ceru, ka viņi mani atlaida, jo es nopūtu degunu un tad iesūdzēšu viņus ellē par medicīnisko diskrimināciju.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 12. decembrī:
Lai ko jūs arī izlemtu, mani labākie novēlējumi jums gūst panākumus jūsu darbā un dzīvē. Jums jābūt ļoti pacietīgam cilvēkam, lai pakavētos šajā situācijā un turpinātu darboties.
rcamarillo no ASV 2011. gada 12. decembrī:
Paldies Patty par jūsu padomu. Es tiešām mīlu savu darbu. Mans priekšnieks ir lielisks ar ieguvumiem utt. Sākumā es sapratu, kāpēc viņa vienkārši ļāva kavēties kādam, piemēram, huligānam, un es domāju, ka viņas uzdevums ir mēģināt kaut ko risināt ar problēmām, piemēram, dot iespēju. Bet tas ir pagarinājies, un tas ietekmē vismaz 5-6 kolēģus, taču viņi parasti neko nesaka, jo nevēlas nokļūt mūsu priekšnieka sliktajā pusē. Viņa man praktiski teica, kad es pēdējo reizi tiku ar to galā un izlaboju, jo pēc vadības amata man tiek gaidīts vairāk. Es faktiski apmeklēju vadības nodarbības, komunikācijas nodarbības un pat piedāvāju aizmirst un sākt no jauna, bet sievietes ir ļoti ļaunprātīgas, tajā brīdī, kad es viņu neapsedzu par kavēšanos rītos, pēc pusdienām un vai nodarbojos ar personīgo biznesu darba laikā…viņa atkal paklupa ārā un sāka izturēties pret mani kā pret crap. Godīgi sakot, es kaut ko darīšu. Un es šeit nevaru pateikt, bet es domāju, ka es zinu, kāpēc viņa joprojām kavējas. Mēs visi šeit zinām pārāk daudz informācijas, es tiešām nevaru pateikt. Bet es domāju, ka mans boss zaudētu vairāk naudas, klientu un reputāciju, ja iznāktu noteiktas lietas. Tā kā esmu labs darbinieks un man ir labvēlīga attieksme, esmu pārliecināts, ka mans priekšnieks zina, ka es atveldzēšos un vienkārši pakāršos kā parasti. Bet visiem ir ierobežojums, un es esmu slims, stress un spriedze ir ieguvuši labāko no manis. Grūtniecības laikā, kas mani tik ļoti ietekmēja. Paldies par veltīto laiku un sapratni.klienti un reputācija, ja parādījās noteiktas lietas. Tā kā esmu labs darbinieks un man ir labvēlīga attieksme, esmu pārliecināts, ka mans priekšnieks zina, ka es atveldzēšos un vienkārši pakāršos kā parasti. Bet visiem ir ierobežojums, un es esmu slims, stress un spriedze ir ieguvuši labāko no manis. Grūtniecības laikā, kas mani tik ļoti ietekmēja. Paldies par veltīto laiku un sapratni.klienti un reputācija, ja parādījās noteiktas lietas. Tā kā esmu labs darbinieks un man ir labvēlīga attieksme, esmu pārliecināts, ka mans priekšnieks zina, ka es atveldzēšos un vienkārši pakāršos kā parasti. Bet visiem ir ierobežojums, un es esmu slims, stress un spriedze ir ieguvuši labāko no manis. Grūtniecības laikā, kas mani tik ļoti ietekmēja. Paldies par veltīto laiku un sapratni.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 9. decembrī:
Cik vien es varu pateikt šajā uzmākšanās jautājumā, jūs esat ievērojis pareizos protokolus un komandķēdi, tāpēc iesniedziet oficiālu sūdzību EEO. Saņemiet bezmaksas konsultāciju pie darba advokāta. Ja jums tas ir jādara, iesniedziet apsūdzību pret nežēlīgajiem. Jautājiet advokātam, vai jūs varat iesniegt prasību pret uzņēmumu par tā darbības turpināšanu.
ASV štati sāk apspriest likumus par huligānu likumiem par nodarbinātību, tāpēc var nākties saņemt vairāk palīdzības, taču tas prasīs kādu laiku. Tad izpilde ir cits jautājums.
rcamarillo no ASV 2011. gada 8. decembrī:
Esmu tik ļoti noraizējies, mani šobrīd darbā nomoka citas sievietes. Mani gadiem ilgi vajā. Precīzi 4 gadus es spēru daudz soļu, visu pierakstīju, runāju ar uzraugiem, uzņēmuma izpilddirektoru. Viņi ir devuši šai sievietei uzrakstus un joprojām strādā. Tagad tas ietekmē citus, un vienīgais, ko viņi dara, ir to izdomāt stulbās komandas sanāksmēs, kā rīkoties ar darba etiķetēm utt. Cik ilgi vēl, kas vēl ??? Es tagad meklēju citu darbu, esmu bijis tur 8 gadus, un, šķiet, mans priekšnieks ar piesardzību izturas pret šo b @ # *%…… Man ir liela ģimene, kuru atbalstīt, un mans priekšnieks to zina, tas ir grūti, bet man būs jācīnās un jāiegūst cits darbs, lai es varētu uzlabot savu veselību, tas mani ir tik ļoti ietekmējis. Cits darbinieks ir apnicis un vēlas tagad aiziet. Tik skumji.
stopbully2day 2011. gada 7. decembrī:
Es uzskatu, ka jebkurā situācijā, kad notiek iebiedēšana darba vietā, ir svarīgi, lai izturētos pret vairāk nekā vienu darbinieku. Tas palielinās jūsu uzticamību, iesniedzot prasību. Veiciet pierakstus par iebiedēšanu pret jums un jūsu kolēģiem. Cilvēki runā - pierod būt klausītājs - un veic pierakstus. Neizgreznot piezīmes; tikai fakti. Uzziniet, vai jūsu darba devējam ir pret vardarbību vērsta politika darba vietā (dariet to diskrēti) un, ja varat, izveidojiet tās kopiju. Apskatiet ASV OSHA vadlīnijas vardarbībai darba vietā. Ja jūs strādājat veselības aprūpes nozarē, ieskatieties Apvienotās komisijas paziņojumā par vardarbību darba vietā. Apskatiet darbinieku noturēšanu savā nodaļā, kur notiek iebiedēšana.Iztērējiet dažus dolārus (es zinu, ka tas ir grūti) un sarunājieties ar darba advokātu tikai tāpēc, lai jūsu situācija būtu dokumentēta. Pastāstiet ārstiem un ierakstiet to medicīniskajā dokumentācijā. Jūs būtu ļoti prātīgi nedalīties tajā, ko darāt ar saviem kolēģiem, jo jūs nekad nezināt, kas varētu būt mols. Jūsu kolēģi nestāvēs par jums, jo viņi baidās no sekām. Ja iebiedētājs ir piesaistījis jūsu kolēģus un viņi jūs mobē, viņu bailes no huligāna ir lielākas nekā viņu rūpes par jums. Cik skumji. Spilgtākā vieta ir tā, ka "veselīgu darba vietu" atdzimšana ir kustībā. Ņujorkas štats to īstenoja. Veiciet pētījumu par organizācijām savā valstī un ārpus tās, un apsveriet iespēju tai pievienoties. Nekas neuzlabosies, ja mēs sēdēsim apkārt un nedarīsim neko citu, kā vien sūdzēsimies.Pastāstiet ārstiem un ierakstiet to medicīniskajā dokumentācijā. Jūs būtu ļoti prātīgi nedalīties tajā, ko darāt ar saviem kolēģiem, jo jūs nekad nezināt, kas varētu būt mols. Jūsu kolēģi nestāvēs par jums, jo viņi baidās no sekām. Ja iebiedētājs ir piesaistījis jūsu kolēģus un viņi jūs mobē, viņu bailes no huligāna ir lielākas nekā viņu rūpes par jums. Cik skumji. Spilgtākā vieta ir tā, ka "veselīgu darba vietu" atdzimšana ir kustībā. Ņujorkas štats to īstenoja. Veiciet pētījumu par organizācijām savā valstī un ārpus tās, un apsveriet iespēju tai pievienoties. Nekas neuzlabosies, ja mēs sēdēsim apkārt un nedarīsim neko citu, kā vien sūdzēsimies.Pastāstiet ārstiem un ierakstiet to medicīniskajā dokumentācijā. Jūs būtu ļoti prātīgi nedalīties tajā, ko darāt ar saviem kolēģiem, jo jūs nekad nezināt, kas varētu būt mols. Jūsu kolēģi nestāvēs par jums, jo viņi baidās no sekām. Ja iebiedētājs ir piesaistījis jūsu kolēģus un viņi jūs mobē, viņu bailes no huligāna ir lielākas nekā viņu rūpes par jums. Cik skumji. Spilgtākā vieta ir tā, ka "veselīgu darba vietu" atdzimšana ir kustībā. Ņujorkas štats to īstenoja. Veiciet pētījumu par organizācijām savā valstī un ārpus tās, un apsveriet iespēju tai pievienoties. Nekas neuzlabosies, ja mēs sēdēsim apkārt un nedarīsim neko citu, kā vien sūdzēsimies.Jūsu kolēģi nestāvēs par jums, jo viņi baidās no sekām. Ja iebiedētājs ir piesaistījis jūsu kolēģus un viņi jūs mobē, viņu bailes no huligāna ir lielākas nekā viņu rūpes par jums. Cik skumji. Spilgtākā vieta ir tā, ka "veselīgu darba vietu" atdzimšana ir kustībā. Ņujorkas štats to īstenoja. Veiciet pētījumu par organizācijām savā valstī un ārpus tās, un apsveriet iespēju tai pievienoties. Nekas neuzlabosies, ja mēs sēdēsim apkārt un nedarīsim neko citu, kā vien sūdzēsimies.Jūsu kolēģi nestāvēs par jums, jo viņi baidās no sekām. Ja iebiedētājs ir piesaistījis jūsu kolēģus un viņi jūs mobē, viņu bailes no huligāna ir lielākas nekā viņu rūpes par jums. Cik skumji. Spilgtākā vieta ir tā, ka "veselīgu darba vietu" atdzimšana ir kustībā. Ņujorkas štats to īstenoja. Veiciet pētījumu par organizācijām savā valstī un ārpus tās, un apsveriet iespēju tai pievienoties. Nekas neuzlabosies, ja mēs sēdēsim apkārt un nedarīsim neko citu, kā vien sūdzēsimies.Veiciet pētījumu par organizācijām savā valstī un ārpus tās, un apsveriet iespēju tai pievienoties. Nekas neuzlabosies, ja mēs sēdēsim apkārt un nedarīsim neko citu, kā vien sūdzēsimies.Veiciet pētījumu par organizācijām savā valstī un ārpus tās, un apsveriet iespēju tai pievienoties. Nekas neuzlabosies, ja mēs sēdēsim apkārt un nedarīsim neko citu, kā vien sūdzēsimies.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 19. novembrī:
Man ļoti žēl dzirdēt, ka tas notika ar tevi! Izklausās, ka Lubbokam vajag vairāk labu darbu un vadītāju.
anonīms 2011. gada 19. novembrī:
vēl nesen es strādāju vietā Lubbock, TX, kur iebiedēšana izskatījās kā bērnu spēle. iebiedēšana ir organizācijas vadības pamats. cilvēki strādā, baidoties nejauši pateikt kaut ko tādu, kas varētu kādu aizskart, turpretī vadība pārspīlēs to, lai atrastu veidu, kā aizskart indivīdu, kurš ir nejēdzīgs, kāpēc (ir acīmredzams, ka viņiem patīk augstais, ko viņi saņem, izmantojot vardarbīgu cilvēku). rezultāts ir pastāvīgs, bērnišķīgs haoss. viņi paļaujas uz viena darbinieka pielīdzināšanu otram, lai radītu aizdomu un neuzticības gaisotni, un pēc tam vaino darbinieku devalvēšanu un piekaušanu. es beidzot izstājos pēc tam, kad mans asinsspiediens, trauksmes līmenis un gremošanas sistēma bija ārpus kontroles. jums var rasties jautājums, kāpēc es to pacietu gadiem ilgi - tāpēc, ka Lubbockā ir grūti atrast darbus, kas maksā vairāk nekā minimālo algu.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 17. novembrī:
D -Ko / kādu uzņēmumu tu domā? Reklāmas lapā rotē, un es nevaru redzēt, ko jūs norādāt.
Bažas - labāk zaudēt darbu nekā savu dzīvi. Vispirms tie ir izmesti papīri, tad smags priekšmets, kas izmests galvā.
Tas būs neērti, taču jums jāiesniedz maksa, lai to apturētu. "Ak, nelaidiet varmāku zaudēt piekļuvi militārajām bāzēm" ir izdevīgs attaisnojums un mēģinājums uzmest jums vainu. Pēc atvainošanās sekos eskalācija un vairāk ļaunprātīgas izmantošanas. Starp manām klientu slodzēm esmu konstatējis, ka dusmu vadība parasti nedarbojas ar ļaunprātīgiem lietotājiem - kā ar citiem lasītājiem tur - ko jūs zināt?
Bet, jūsu vīrs izsauca policiju, tagad iesniedziet apsūdzību. Es nekad nevilcinājos to darīt šādās situācijās, kurās esmu nonācis (par laimi, maz). Šī ir naidīga un, iespējams, bīstama darba vieta, un jums ir bez maksas jākonsultējas ar advokātu un jāpārbauda, vai jums ir EEO maksas vai pat prasības par darbinieku kompensāciju. Dažās valstīs nelegāla bīstamas darba vietas atcelšana.
Attiecīgais atjauninājums 2011. gada 17. novembrī:
Tāpēc es ignorēju tehniku, un šodien pirms nedēļas viņš sarūgtinājās, jo pulksten 14:00 viņam piezvanīja - viņš sāka lamāties, kliegt un vicināt man rokas; beidzot savā lūzuma punktā es viņam teicu, ka man tas tiešām ir vienalga. Tad viņš uzmeta man turētās 30 izdruku lapas; lika man atrast kādu citu, kas veic š **, un aizcirta pa durvīm. Es biju satriekts un nobijies, jo tagad viņa dusmas bija pāraugušas vardarbībā. Es piezvanīju savam dzīvesbiedram, kurš izsauca manu priekšnieku un policiju. Nekas nenotika… priekšnieks atvainojās un teica, ka viņam ir atvainoties tehnikai, kad viņš atgriezās no ceļojuma, un ka, ja es iesniegšu apsūdzību, tehnoloģija zaudēs darbu, jo viņam vairs nebūs piekļuves karabāzēm. Viņš teica, ka sūtīs tehniku dusmu vadībai… Man ir bail no šīs tehnoloģijas un tagad esmu spiesta satikties ar viņu pēc atgriešanās!Es esmu šausmās to darīt, bet nevēlos zaudēt darbu!
D 2011. gada 17. novembrī:
Nav īsti skaidrs, kāpēc šo lapu sponsorē visiecietīgākais (BT) darba devējs, pie kura man kādreiz ir bijusi nelaime strādāt. Vieta ir pārpilna ar to, jūs varētu tikt izvarots tur, un tas būtu jūsu pašu vaina
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 4. novembrī:
Ja tas atrodas ASV un uzņēmums ir pietiekami mazs ienākumu un ienākumu ziņā, viņiem juridiski nav jāveic visas ADA izmaiņas - īpaši tās, kas maksā visvairāk naudas.
Labākais padoms ir apmeklēt bezmaksas advokātu pie advokāta.
Īpaši slepens 2011. gada 3. novembrī:
Es daudzkārt kādam HR departamentā teicu, ka ADA pieprasa, lai šis uzņēmums man piegādā zīmju valodas tulku. Viņi gadu atsakās nodrošināt man zīmju valodas tulku, jo, viņuprāt, es varu dzirdēt un saprast, ko cilvēki saka. HELL NĒ, es esmu dzimis DEAF! Ja es plānoju vērsties tiesā pret šo uzņēmumu, tad viņi mani aizdedzinātu citu iemeslu dēļ (man ir divi pieraksti, jo neliela kolēģu grupa sūdzējās un vaimanāja manam vadītājam (viņi ir ļoti nožēlojami un greizsirdīgi, jo es strādāju) Es nevaru atļauties zaudēt darbu, ja iesniedzu tiesā prasību pret šo uzņēmumu. Gan uzņēmums, gan neliela kolēģu grupa mani ļoti garīgi slimo. Ko es daru? Lūdzu, rakstiet man pa e-pastu [email protected]..
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 2. novembrī:
Tas notiek tāpat kā privātā uzņēmumā, nevis valdības aģentūrā, bet sieviete, kas strādā līdzīgā darbā kā jūs manā apriņķī pirms 15 gadiem, iesniedza EEO sūdzību un apsūdzēja vīrieti par vienkāršu uzmākšanos, izmantojot uzmākšanos pa tālruni. Tas viņai izdevās.
Bažas 2011. gada 2. novembrī:
Es strādāju mazā govt. līgumslēdzēju pakalpojumu uzņēmums; ir 3 tehnikas, kuras es ieplānoju. 1 pakalpojumam un otrs 2 PM pakalpojumam. Kad dienesta tehnikam nepatīk viņa darba grafiks vai ja viņam jāstrādā vēlāk par pulksten 14:00 (viņš sāk ap plkst. 9:00), viņš kliedz, kliedz un ķircina mani, bet tikai pa tālruni; Es vienkārši viņu nolieku. Pēc tam viņš zvana īpašniekam un atkārto procesu, īpašnieks mani aicina veikt izmaiņas, ko tehnoloģija vēlas, ļaujot viņam rīkoties šādā veidā. Es sūdzos katru reizi, kad tas notiek, bet tas tiek noņemts un par to tiek izjokots. Kundze, pirms es biju tur, mēdza teikt, ka viņa verbālo uzbrukumu dēļ prasa kaujas algu, taču tas ir joks. Veicot mājas remontu, viņš arī lamājas ar ļoti putnu valodu un kad es sūdzējos, ka mani klienti to dzird pa tālruni, man lika aizvērt manas durvis.Reiz viņš pateica dažas daļas uz galda, kuras viņam jāuzstāda, un viņš teica priekšniekam "kas tas ir F", un tikai pēc tam īpašnieks viņam lika apstāties ar vārdu "F". Es arī esmu viņam paziņojis, ka man ir alerģija pret smēķēšanu, un, lūdzu, nedariet to man apkārt - viņš smēķē kā skurstenis garāžā tieši pretī manam kabinetam, un, ja priekšnieks redz manas durvis aizvērtas, es viņam saku kāpēc, un viņš vienkārši atveras manas durvis un iet prom. Tehnoloģija ir arī izteikusi negatīvus komentārus par mani mūsu klientiem, kuri, man piezvanot, man saka, ko viņš saka; atkal netiek veiktas nekādas darbības. Es tagad viņu vienkārši ignorēju, burtiski izliekos, ka viņa nav, es ar viņu nerunāju, neskatos un nekādā veidā neatzīstu - un priekšnieks / īpašnieks to uzskata par pieņemamu.Es uzskatu, ka man nav iespēju, jo es esmu bijis šeit 7 gadus, un, ņemot vērā šo ekonomiku, nav darba tādā līmenī / algā, kāds esmu šobrīd.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 28. oktobrī:
Paldies par jūsu viedokli!
anon 2011. gada 27. oktobrī:
Tas ir kontroles jautājums - liela daļa no tā izriet no ekonomikas un ka darba ņēmēji vairs nevar mainīt darbu, ja tāds ir. Šī iebiedēšana ir spēka brauciens un tiesību sajūta, ka jūs kaut kādā veidā esat viņiem parādā, nekā labu dienu darbs, kas tur "atļauts" strādāt. Darbinieku paturēšanai viņu vietā ir vispārēja politika, kas tiek nodota vidējā līmeņa vadībai un tiek iedrošināta. Ja jūs patiešām vēlaties kaut ko darīt… Pievienojieties okupācijas kustībai… atdodiet darbiniekiem varu un ļaujiet viņiem pašiem atbildēt par savu likteni - nevis kāda neatrisināta cilvēka rokās, kuram vienīgā mērķa izjūta rodas no sajūtas viņi var kontrolēt kādu citu un iestrēgt pasaulē, kur mums vajadzētu klusēt, pieņemt to un atļaut ļaunprātīgu izmantošanu. Varas ļaunprātīga izmantošana līst kalnā… diemžēl bagātība un brīvība to nedara.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 25. oktobrī:
anonīms - pārbaudiet savā valstī, vai ir kāda darbinieku aizstāvības organizācija, kas varētu jums palīdzēt. Ja nē, jums var būt nepieciešams advokāts.
anonīms 2011. gada 25. oktobrī:
Mans priekšnieks pret mani izturas slikti. Mans boss ir ignorējis mani. Man ir vairāk nekā 20 gadu pieredze. Mans birojs ir sociālo pakalpojumu organizācija. Es esmu pacients; tomēr neatstāj novārtā manu biroja darbu. Mans boss ir samazinājis manus medicīniskos izdevumus. Mans priekšnieks ir sniedzis informāciju par kļūdām galvenajam birojam ārvalstīs; tā ir mana izpratne. Es esmu vecākā, un man ir daudz darba, ko es daru patiesi. Viņa mani maksimāli izmanto. Tomēr, lai saņemtu paaugstinājumu, man bija jāgaida vairāk nekā 12 gadus. Pēc tam es nesaņēmu nevienu paaugstinājumu. Šogad es nesaņēmu algu pieaugumu, bet mans priekšnieku favorīts saņēma algu.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 23. oktobrī:
Mājīgi - tā kā tā ir pusdienu situācija, esmu diezgan pārliecināts, ka nav juridisku lietu, jo tā nav darbā. Tomēr tā jūs izolē no draugu grupas, kas var būt iebiedēšana.
Sāciet detalizētu žurnālu par laikiem, kad esat bijis un nākotnē, paliksit ārpus pusdienām, un turpiniet to darīt, ja iebiedēšana pāriet uz darba grīdu. Tad ar žurnālu un sūdzībām varat vērsties pie sava darba vadītāja, EELK vai advokāta.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 23. oktobrī:
Alisone! _ Mani interesētu jūsu advokāta padoms! Es domāju, ka tā ir vispārēja uzmākšanās neatkarīgi no tā, kurš to dara. Tas noteikti rada naidīgu darba vidi. Turpiniet dokumentēt visu uzmākšanos, ko darbinieks veic, kā arī medicīniskās komplikācijas un eb gatavs iesniegt EEOC pēc jūsu advokāta ieteikuma. Tikmēr jūs varat piezvanīt EEOC un uzzināt, kāda ir procedūra, kad darbinieks uzmācas vadītājam ar nepatiesām apsūdzībām.
Vislielākais atvieglojums jums!
Omulīgi 2011. gada 23. oktobrī:
Viens no maniem kolēģiem cenšas iziet ar visiem un padara viņu par lielisku, kaut arī pusi laika viņš tur sēž, neko nedarot. Viņš ir ļoti domājošs un vienmēr domā, ka viņam ir taisnība, ja nē, ir apmainīti atklāti viedokļi. Šķiet, ka lielākajai daļai cilvēku ar viņu viss ir kārtībā, taču, ņemot vērā to, ka viņš izturas pret dažiem jaunākajiem darbiniekiem, ti, kā viņš ar viņiem runāja, viņš vienkārši nemazgājas ar mani un domā, ka to zina, jo ar mani nemēģina tik ļoti kā viņš dara ar visiem pārējiem. Mēs reizēm runājam un parasti draudzīgi klātienē. Kad viņš iet gar manu kabinetu, viņš man parasti nesaka rītu (viņš runās visiem pārējiem koridorā), ja vien es to neteikšu.
Jebkurā gadījumā es nezinu, vai tā ir iebiedēšana, vai arī es esmu pārāk jūtīgs. Gadiem ilgi mēs gājām uz krogu piektdienas pusdienās. E-pasta ziņojumi apritēja utt., Jautājot, kas dodas. Pēdējā laikā, šķiet, ka šis ķermenis to organizē, lūdzot tikai atsevišķus cilvēkus. Viņš man nekad neprasa, un šķiet, ka tikai es sākotnējā “kroga bandā” vairs neprasu.
Kad viņi visi iet gar manu kabinetu, lai dotos pusdienās, neviens nesaka, ka viņi dodas uz krogu, tāpēc, vai viņi domā, ka man ir lūgts un teicu nē, es nezinu.
Mans kolēģis vienu reizi komentēja, kad satiku draugu pusdienās un uzaicināju pārējos uz krogu. viņš teica, ka, ja kāds vēlas iet pusdienās, viņš vienkārši nāk. Es pie sevis domāju, kā es varu zināt, kad nezinu, ka viņi iet. Es zinu, ka tas joprojām tiek organizēts, jo kolēģe bija atvaļinājumā, un, pirmdien, būdama piektdiena, viņai jautāja, vai viņa vēlas doties uz krogu. Es dzirdēju sarunu no savas istabas.
Vienu retu gadījumu, kad kāds cits organizēja kroga apmeklējumu un nosūtīja e-pastu, es devos līdzi. Kāds cits kolēģis, kurš sēž ar šo bodīti, man sacīja: "Vai tu atnāci?" it kā teiktu, ka nevēlas mani tur.
Vai tas ir huligānisms, vai arī es esmu pārāk jūtīgs un man vienkārši jāapzinās, ka varbūt mani kolēģi vairs man nepatīk, un man tas vienkārši jāpieņem?
Alisons 2011. gada 22. oktobrī:
Kāpēc supergigantiem būtu jāpacieš iebiedēšana un uzmākšanās? Tas, ka mēs esam "atbildīgi", nenozīmē, ka mēs neesam cilvēki un mums nav tiesību. Man šobrīd ir ļoti ļaunprātīgs darba devējs, kurš mani nepatiesi apsūdz diskriminācijā. Viņa pārspīlē un melo. Pēdējais gads bija ellē. Man ir izveidojusies sirds slimība, man ir bijis patoloģisks sieviešu eksāmens, man ir saspringtas galvassāpes, pieaudzis svars un es esmu piedzīvojis depresiju. Tas bija šausmīgi. Man ir slikti dzirdēt, ka uzmākšanos un iebiedēšanu izdara tikai vadītājs. Lūdzu, palīdziet! Esmu sazinājies ar darba advokātu. Vai es varu doties uz EELK tāpat kā viņa un iesniegt sūdzību? Esmu pie prāta un nezinu, ko darīt.
Patty Inglish MS (autore) no ASV un Asgardia, pirmā kosmosa nācija 2011. gada 22. oktobrī:
Strandard prakse, ko izmanto, kad EEOC neizdodas klientam, ir vērsties pie darba / darba advokāta. Veiksmi!
YvonneSmith135 2011. gada 22. oktobrī:
Es gandrīz trīs gadus strādāju apsardzes uzņēmumā. Jaunais vadītājs uzmācās mani un otru darbinieci. Es aizpildīju sūdzību pret viņu 3. jūnijā un 21. jūnijā mani atbrīvoja no pienākumu pildīšanas. Mans bezdarbs ir noraidīts divas reizes, un tas ir apelācijas procesā. Kā izrādās, citiem ir bijušas sūdzības par uzraugu, bet uzņēmums atsakās darīt neko par viņa rīcību, tostarp dokumentu viltošanu, laika zagšanu un citus pārkāpumus, par kuriem uzņēmums ir izbeidzis cilvēkus. EELP man teica, ka, kaut arī tas bija negodīgi, viņi neko nevar darīt, tāpēc… KO DARU ????
stopthebully2day 2011. gada 19. oktobrī:
Lindai re slimnīcai Česterfīldā, MO. Visas nodarbinātības pārbaudes jāveic caur cilvēkresursiem. Tā ir POLITIKA. Kad jums jautā, vai ar jūsu vadītāju var sazināties, norādiet nē un paskaidrojiet, ka slimnīcas politika ir tāda, ka jāsazinās tikai ar HR.