Satura rādītājs:
- Quilter's Stash
- Saikne starp uzkrāšanu un taupīgu dzīvi
- Uzkrāšanas zen
- Minimālisma un taupīgas dzīves savienojums
- Vai taupīgā dzīve rada krājēju vai minimālistu?
- Ļoti taupīga dzīve
- Komentāri: Cheapskate Hoarder
Taupīga dzīve prasa, lai cilvēki dzīvo atbilstoši saviem līdzekļiem. Patiesībā tas prasa viņiem dzīvot nedaudz zem saviem līdzekļiem, lai viņiem būtu finansiāls spilvens. Dzīvošana taupīgi ir apbrīnas vērts dzīvesveids un ieteicamais dzīves mērķis.
Tomēr ir daži taupības principi, kas dažiem cilvēkiem var radīt nepatikšanas.
- Pērciet tikai to, kas jums nepieciešams.
- Krājumi, kad lietas tiek pārdotas.
Daži cilvēki šos taupības noteikumus uztver līdz galam. Tā rezultātā dažreiz rodas aizspriedumi, kas saistīti ar taupīgu dzīvi.
Taupība, tāpat kā vairums lietu dzīvē, ir nepārtrauktība. Pastāv virkne taupību, daži cilvēki vienkārši dzīvo taupīgāk nekā citi. Abos virzienos ir galējības. Daži cilvēki būs iztērēti, bet citi - skopi. Ne vienmēr ir skaidrs, kad cilvēks nonāk galējībā. Dažreiz spriedums ir ļoti subjektīvs.
Šim vatētājam ir liels, glīti sakārtots auduma atlicis.
BlueberryBuckle CC BY-SA 2.0
Quilter's Stash
Ņemsim, piemēram, auduma atlicinātāju, kas parādīts fotoattēlā. Ja vatētājs aplūko fotoattēlu vai plauktu, viņa, visticamāk, to uzskatīs par normālu auduma piegādi. Viņa var vēlēties, lai viņai būtu tik liela atlicinātāja. Rūpniecība mudina vatētājus atbalstīt ekonomiku un vietējo sega veikalu. Auduma pieejamība nemitīgi mainās, tāpēc sega var likties spiesta iegādāties audumu, kamēr tas joprojām ir pieejams. Dizaineri nepārtraukti izlaiž jaunas kolekcijas.
Turklāt citi segas mēdz mudināt viens otru pirkt audumus. Viņi uzskata audumu par darba inventāru, auduma paleti kā krāsu piegādi, ar ko izgatavot segu. Kaut arī audums nav nopirkts, lai izveidotu konkrētu segu, auduma īpašumā ir prieks, līdzīgi kā citu kolekcionējamu priekšmetu, piemēram, Hummel figūriņu, īpašumā. Daudzi vatētāji arī audumu uzskata par ieguldījumu. Viņi uzkrāj audumu pensijas gadiem, tāpēc viņiem būs inventārs pat tad, ja viņiem vairs nebūs naudas auduma iegādei. Kā redzat fotoattēlā, šī vatētava spēj kontrolēt un pārvaldīt atlicinājumu un uzturēt to kārtīgu un sakārtotu.
No otras puses, kāds, kurš nav sega, var būt šausmīgs, redzot, ka liela auduma kolekcija tiek iegādāta cita iemesla dēļ, izņemot īpašumtiesības. Šis audums netiek iegādāts, lai izveidotu konkrētu segu, un pastāv iespēja, ka persona, kas nopirka tik daudz auduma, nekad nevarēs to visu izmantot.
Saikne starp uzkrāšanu un taupīgu dzīvi
Starp uzkrājumu veidošanu un taupīgu dzīvi pastāv cieša saikne. Naudas taupīšana ir ļoti svarīga, taču to var novest līdz galējībai. Uzkrājējs var izmantot taupīgu dzīvi kā attaisnojumu, lai uzkrātu lielu daudzumu visu veidu lietu. Kad krājējs konstatē, ka kaut kas tiek pārdots par ļoti labu cenu, tā vietā, lai vienkārši nopirktu nepieciešamo daudzumu, viņi var nopirkt ārkārtēju daudzumu, lai viņi varētu krāt.
Saņemot dāvanu par kaut ko, ko viņi uzskata par dārgu, viņiem var rasties problēmas ar tās izmantošanu. Tā vietā viņi izvēlas uzglabāt dārgo priekšmetu un nopirkt lētāku aizstājēju. Dārgā dvieļu kolekcija neizmantotā vietā atrodas noliktavā, kamēr viņi turpina izmantot savus vītņotos dvieļus, pārlūkojot pagalma pārdošanu, lai atrastu lētākos aizstājējus.
Viņiem var būt ļoti grūti no visa atbrīvoties. Pat ja priekšmets ir salauzts un to nevar izmantot kā paredzēts, viņi turpina turēties pie priekšmeta. Viņi var domāt, ka var to salabot, izmantot detaļām vai atrast kādu citu radošu veidu, kā to izmantot.
Uzkrāšanas zen
- Uzkrājumu zen
Šī grāmata piedāvā 108 meditācijas, lai palīdzētu iztīrīt prāta jucekli. Kad prātā ir skaidrība, jucekli mājā būs viegli notīrīt.
Tā kā viņi uzkrāj arvien vairāk pirkumu un glabā daudzas lietas, kuras citi cilvēki izmet, viņi var secināt, ka nespēj sekot līdzi organizētai šo lietu glabāšanai. Rezultātā viņi var secināt, ka nespēj atrast sev nepieciešamās lietas. Tas liek viņiem nopirkt pat vairāk nekā vienu visu, lai palīdzētu viņiem pazust kāda prece. Šajā galējībā cilvēki sāks krāt lietas, kuras viņi nevar izmantot, un ir iespēja, ka viņiem kādreiz tas varētu būt vajadzīgs.
Šie iemesli lielai auduma atlicināšanai - ekonomikas atbalstīšana, ieguldījumi nākotnei, lietu pirkšana, jo tās ir pārdošanā - kļūst par attaisnojumu, lai uzkrātu un uzkrātu pārmērīgu lietu daudzumu. Taupības valoda, piemēram, ieguldīšana, ietaupīšana, aiziešana pensijā un pārdošana, kļūst par kruķi un atbalstu krājumam.
Vienīgās lietas šajā minimālisma telpā ir tās, kas ir absolūti nepieciešamas dzīvošanai.
Rooey202 CC BY 2.0
Minimālisma un taupīgas dzīves savienojums
Otrā galējībā daži cilvēki izmantos taupīgas dzīves noteikumus, lai nepirktu neko citu, izņemot to, kas ir absolūti nepieciešams. Daži cilvēki to pat noved līdz vietai, kurā viņi sev liegs jebkādu komfortu vai iegādāsies visu, kas viņiem sagādās prieku.
Viņi minimālisma dzīvesveida priekšrocības - mazāku nekārtību, mazāku stresu, vieglāk tīrāmu - izjūt līdz galam. Pat tad, kad viņi var atļauties iegādāties lietas, viņi analizēs, vai prece viņiem patiešām ir nepieciešama un vai viņi to var iegādāties lētāk vai vēl labāk - citur. Viņiem ir ļoti minimālistisks dzīvesveids.
Šis dzīvesveids sniedzas ārpus mājas iekārtojuma. Šie cilvēki izvairīsies no brīvdienām vai dārgu izklaides iespēju izvēles. Viņi arī uzturēs pēc iespējas zemāku pārtikas budžetu. Ir cilvēki, kuriem minimālisma dzīvesveids ir veiksmīgs, iepērkoties pārdošanā un taupīgi atrodot nepieciešamo, taču cilvēki šajā galējībā sev atņems dzīves ērtības un dažreiz pat lietas, ko citi cilvēki uzskata par nepieciešamām, tikai tāpēc, lai ietaupītu naudu..
Vai taupīgā dzīve rada krājēju vai minimālistu?
Tā kā gan krājēji, gan ekstrēmi minimālisti kā vienu no viņu dzīvesveida iemesliem min taupīgu dzīvi, starp šiem priekšmetiem noteikti ir saistība. Tomēr maz ticams, ka taupīga dzīve ir krājuma vai ārkārtēja minimālisma cēlonis. Ir daudz cilvēku, kas dzīvo taupīgi, nenonākot galējībā. Ir arī krājēji un ekstrēmi minimālisti, kuri par sava dzīvesveida pamatu nenorāda naudu.
Spēlē ir arī citi faktori, piemēram, garīgās slimības un ģimenes izcelsme. Persona, kurai ir obsesīvi kompulsīvi traucējumi vai traucējumu tendences, var taupīgi dzīvot līdz galam. Krājēju bērni paši var kļūt par krātājiem, vienkārši tāpēc, ka nav iemācījušies dzīvot citādi. Alternatīvi, viņi var pāriet uz otru galējību, lai izvairītos no krājēja. Spēlē ir sociālie faktori. Cilvēki, kas dzīvo sabiedrībā, kas atalgo lietu uzkrāšanu, uzkrās sociāli sankcionētu lietu daudzumu, neņemot vērā iespēju, ka to varētu uzskatīt par krājumu citā kopienā.
Cilvēki, kuri bieži pārvietojas, tiks atkārtoti apbalvoti par to, ka viņu manta ir minimāla. Viņiem var būt draugi, kas apbrīno gandrīz tukšu māju tīro izskatu. Viņiem var patikt redzēt uzkrājumu veidošanos, atsakoties iegādāties lielāko daļu lietu.
Ļoti taupīga dzīve
Taupīga dzīve parasti ir veselīga, apbrīnas vērta īpašība. Daži cilvēki to var novest līdz galējībai. Galējības var ietekmēt viņu mājas un viņu dzīvesveidu.
Arī galējības var radīt problēmas viņu ģimenei un draugiem. Skopais, kurš atsakās sadalīt restorāna rēķinu vai prasa daudz laika, lai aprēķinātu katru rēķina palīdzību, kad viņu tuviniekiem ir vajadzīga palīdzība, ātri zaudēs draugus. Krājējs, kurš ir pārņemts ar lietu daudzumu, var nebūt gatavs aicināt draugus ciemos.
Tieši šīs ekstremālās situācijas ļauj taupīgai dzīvei iegūt sliktu reputāciju.
© 2012 Šasta Matova
Komentāri: Cheapskate Hoarder
Šasta Matova (autore) no ASV 2016. gada 22. martā:
Tā ir laba grāmata ne tikai krājējiem, bet arī visiem. Es ceru, ka jūs spēsiet palīdzēt savam draugam. Vai esat redzējuši manu centru kā palīdzēt krājējam?
Marians Keitss no Kolumbijas upes aizas, ASV 2016. gada 21. martā:
Uztverošs un noderīgs raksts. Man ir draugs, kurš ir krājējs. Viņš ir pārāk jūtīgs pret kritiku un nepieņems manu palīdzību sakopšanā. Izlasījis jūsu rakstu, es devos uz vietni Amazon.com un atradu Marijas Kondo grāmatu ar nosaukumu "Ticības sakārtošanas maģija, kas maina dzīvi. Es pasūtīšu šo grāmatu un likšu to viņam nogādāt anonīmi. Tad viņš to varbūt neuztver kā kritiku. Japāņu aspektam vajadzētu viņu uzrunāt, jo viņš mīl Aikido, kuru viņš izmantoja, lai praktizētu. Jūsu raksts man deva drosmi mēģināt viņam vēl vienu reizi palīdzēt. Tāpēc paldies!
Marlēna Bertranda no ASV 2015. gada 2. septembrī:
Es nekad nedomāju par taupību un uzkrāšanu tā, it kā tās varētu būt saistītas tēmas, bet, izlasot jūsu centru, es to skaidri redzu. Runājot par taupību, man ir tendence iet uz galējību. Pagājušajā nedēļā es izvēlējos nepirkt kafiju, jo vēlējos saglabāt savu pārtikas preču rēķinu pēc iespējas zemāku. Atnākot mājās, es sapratu, cik tas ir smieklīgi. Bet es nevēlos tērēt naudu par gāzi, lai atgrieztos veikalā, lai nopirktu kafiju, kas man vispār būtu bijusi jāpērk. Jūsu centrmezgls man ir savlaicīga lasīšana. Tas apstiprināja kļūdainu domāšanas procesu, kas man bija par taupību.
Šasta Matova (autore) no ASV 2014. gada 1. septembrī:
Paldies Kara. Ir viegli pārkāpt robežu no taupības uz krājēju, taču šķiet, ka tur ir diezgan labs līdzsvars.
Kara Skinnere no Meinas 2014. gada 28. jūlijā:
Lielisks centrs! Es redzu, kā var notikt abas galējības. Es pats mēdzu virzīties uz krātuves pusi. Es nevaru pretoties tam, ka pagalmā pārdodu dzijas kasti par pāris dolāriem, lai pabarotu savu adīšanas vaļasprieku, vai uzkrāju šampūnu un kondicionieri. Tomēr es cenšos izvēlēties un izvēlēties to, ko es uzkrāju, lai zinātu, ka es patiešām izmantošu tās lietas, kas man ir, tāpēc neesmu pārliecināts, vai man tiešām ir problēmas. Bet noteikti interesants centrs, un es tikko nobalsoju.
Šasta Matova (autore) no ASV 2013. gada 25. janvārī:
Tas ir lielisks Drpennypincher plāns. Arī es mēdzu visu saglabāt, bet tagad pārliecinos, ka uzreiz atradu tam citu izmantošanas veidu - pat ja tas nozīmē, ka dodu to kādam citam, lai atrastu šo lietojumu.
Šasta Matova (autore) no ASV 2013. gada 25. janvārī:
Paldies Marlo, es priecājos, ka tev tas šķita noderīgs. Paldies, ka palika lasīt arī citus manus mezglus.
Dr Penny Pincher no Aiovas, ASV 2013. gada 20. janvārī:
Vecās dienas: es visu saglabāju - tikai gadījumā, ja varētu atrast tam izmantojumu. Kāpēc kaut ko izmest (vai pārstrādāt), ja nākotnē varētu kaut ko iegādāties, lai to nomainītu?
Tagad: Mazāk ir vairāk. Mantu glabāšanai ir izmaksas. Esmu reālistisks par to, kādus priekšmetus es, iespējams, izmantošu, un turu daudz mazāk lietu. Esmu atbrīvojusies no pāris priekšmetiem, kurus man retrospektīvi vajadzēja paturēt, bet kopumā man labāk ir mazāk lietu.
MarloByDesign no Amerikas Savienotajām Valstīm 2013. gada 13. janvārī:
Balsoja par noderīgu un uz augšu. Liels centrs.
Es nākamo lasīšu jūsu “Decluttering Declartering: How to DeClutter ātri un viegli”. Paldies, ka rakstījāt šos mezglus.
Mērija Rārka no Boizes apgabala, Aidaho, 2012. gada 22. decembrī:
Paldies par jūsu atbildi Miljonāru padomi. Tas tiešām skāra mājās.: o)
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 21. decembrī:
Paldies par jūsu ieguldījumu Mary Merriment. Es domāju, ka mums visiem ir tendence censties vislabāk izmantot visus savus pirkumus, un mēs visi mēdzam domāt, ka kaut kā atradīsim laiku, lai varētu vislabāk izmantot katru no savām lietām. Bet lietas nav izgatavotas ar tādu kvalitāti, un mums nav visu prasmju, lai izmantotu katru mazo lietu. Man bija jāpasaka sev, ka esmu pelnījis labāku. Ja priekšmets nav pietiekami labs, lai to varētu ziedot labdarības organizācijai, man arī nevajadzētu to glabāt, izņemot kā lupatu, un es varu izmantot tikai tik daudz lupatu. Es izlemju, cik daudz man vajag, un visam, kas pārsniedz šo skaitli, ir jāiet. ES tev novēlu visu to labāko!
Mērija Rārka no Boizes apgabala, Aidaho, 2012. gada 18. decembrī:
Es sāku domāt, ka man ir dažas problēmas ar to. Nauda ir tik ierobežota, un iespēja veikt jebkuru pirkumu ir tik tālu viena no otras, ka es uzskatu, ka man viss jāpadara ilgs, kamēr vairs nav ko izmantot. Man izdodas salabot un salabot, līdz to vienkārši nav iespējams ietaupīt. Pat tad es atradīšu citus lūžņu izmantošanas veidus. Rezultātā man šķiet, ka mani ieskauj nolietoti un bezjēdzīgi sīkumi. Bet, tā kā es to nevaru nomainīt, es uzskatu, ka nevaru to atlaist. Tas ir briesmīgs cikls.
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 4. decembrī:
Paldies holdmycoffee, es domāju, ka mums visiem ir tendence uzkrāt, un dažreiz, mēģinot ietaupīt naudu, mēs nopērkam vairāk lietu pārdošanā, nekā mums nepieciešams, un cenšamies turēties pie lietām, kuras, mūsuprāt, mums vajadzētu spēt atrast lietošanai, vai pārdod. Mums ir jāuztur mūsu cerības reālas.
holdmycoffee 2012. gada 3. decembrī:
Lielisks raksts ar interesantiem punktiem. Es ienīstu to teikt (bet es domāju, ka mans vīrs piekristu), bet es esmu krājējs. Es cenšos būt taupīgs… un tas vienkārši kļūst netīrs.
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 24. oktobrī:
Paldies Tealparadise par komentāru un ieskatu - ir tik daudz hobiju un interešu, kas ir līdzīgi šim - jebkura veida amatniecība, kokapstrāde, pat ēdiena gatavošana un dārzkopība var aizņemt tik daudz piederumu, un šo piederumu mārketings mums liek vēlēties iegādāties vairāk un vēl.
Tealparadise 2012. gada 23. oktobrī:
Ak Dievs… aizstāj vārdu "sega" ar tamborējumu un tu man iesit pa galvu. Es nezinu daudz par segām, bet jūs vienkārši lieliski aprakstījāt adītājas un tamborētājas. Pārtraukta dzija ir manas eksistences drauds (ja kādam ir bumbiņa Bernat Black Lites, es to ar prieku nopirkšu!) Tāpēc, kad jums patīk noteikta dzija, jūs pērkat pietiekami 2 vai 3 projektiem…. tad nekad nelietojiet to. Attaisnojieties, sakot, ka izgatavot lietas ir lētāk un skaistāk nekā nopirkt. Galu galā jūsu istaba ir pilna ar dziju, un jūs labāk dodaties iepirkties vairāk nekā kaut ko izgatavot!
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 19. septembrī:
Paldies Pinkčičam, esmu priecīgs, ka jums patika. Es ceru, ka jūs varat dzīvot taupīgi, nekļūstot par krājēju.
Sāra Karlslija no Minesotas 2012. gada 19. septembrī:
Lielisks centrs, jūs izvirzāt dažus lieliskus punktus.
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 5. jūnijā:
Paldies Phil. Juceklība mēdz uzkrāties, un šķiet, ka tā vairojas pat tad, ja jūs mēģināt ietaupīt naudu. Starp uzkrāšanu un minimālismu ir plašs spektrs.
Fils Plasma no Monreālas, Kvebekas, 2012. gada 4. jūnijā:
Drausmīga diskusija par iespēju būt taupīgam, kas noved pie krājuma vai minimālisma.
Mums ar sievu ir taupības brīži, un mēs reti, bet tomēr gadāmies, nenopietni tērētāji. Mēs neesam krājēji un neesam minimālisti. Tomēr mēs esam nepārtrauktā cīņā pret jucekli. Nav viegls uzdevums ar bērniem, kuri ir nekārtīgi magnēti.
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 3. maijā:
Paldies. Būt taupīgam ir laba lieta, taču mums ir jābūt uzmanīgiem, lai mēs to neizmantotu kā attaisnojumu krājumam.
sellhousefastusa no Pārdod māju par naudu Ņujorkā, Bruklinā, karalienēs, Longailendā, Bronksā un visā valstī! 2012. gada 2. maijā:
Lieliski padomi būs jādalās ar manām meitām… viņi mani vienmēr joko par taupību:)
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 12. aprīlī:
Paldies msviolets par komentāru un ieskatu. Tas ir labs punkts. Lielākā daļa lietu laika gaitā pasliktinās, un, ja kāds pērk, lai ietaupītu naudu, viņš, visticamāk, taupīs arī kvalitāti.
msviolets 2012. gada 12. aprīlī:
Lielisks centrs, kā parasti! Es jūtos mazliet labāk par savu pārpalikumu: P Viss ir lietojams, visbiežāk tiek izmantots… tikai ne tik organizēts, kā varētu būt.
Es tomēr pieskandināšu audumu. Dažreiz es uzskatu, ka vecāks audums neiztur tikpat labi kā “svaigs” audums. Tāpēc agrā uzkrāšana ne vienmēr var būt praktisks risinājums. Tas pats ar dziju. Mēģinot izlietot savu atlicinājumu, kuru izspiestu vecāku radinieku atlicinātās vietas, es uzskatu, ka tas nav īsti salīdzināms ar jaunākajām versijām. Varbūt tāpēc, ka tā pieejamo šķirņu pārpalikums?
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 10. aprīlī:
Sveiki JamaGenee un Connie. Citāts ir "Uzvar tas, kurš nomirst ar visvairāk auduma". un tas ir arī uz t-krekliem un daudzām citām lietām. Pirms gadiem es pārtraucu pirkt audumu, ja vien tas nav paredzēts konkrētam projektam, ar kuru es tūlīt gatavojos strādāt. Es plānoju skenēt savus ģenealoģijas dokumentus. Esmu ievērojami ieskrējies fotogrāfiju skenēšanā (kas faktiski ir vesela kolekcija!)
Konnij, es zinu, ko tu domā par amatniecības piederumiem. Pirms ķēros pie stepēšanas, es strādāju arī ar citiem amatiem. Biroja piederumi liek man arī muldēt. Hoarders ir kabeļtelevīzijas pārraide, taču dažas epizodes varat skatīties vietnē YouTube un viņu vietnē:
Es uzskatu, ka pietiek tikai ar priekšskatījumu skatīšanos, lai mani motivētu rīkoties. Cita iedvesmojoša iedvesma ir www.flylady.net. Viņa sūta daudz motivācijas ziņojumu (es izmantoju īssavilkuma veidlapu), kas atgādina jums kaut ko darīt katru dienu.)
Konija Smita no Tampabejas, Floridā, 2012. gada 9. aprīlī:
Arī mani satrauca šis teiciens, JamaGenee. Man nav segu, bet man ir pārāk daudz amatniecības piederumu: līmes, otas, krāsas, krāsas TO, krāsas, zīmuļi, šķēres, marķieri un citas lietas, kas pārklājas ar biroja piederumiem, piemēram, skavotāji, lentes, lineāli, daudz papīra visās krāsās un svari un vairāk crap, nekā jūs varat kratīt nūju…. Es mīlu būt radošs, bet šāda veida lietas pēc kāda laika mēdz to aizsvilties, nevis dot īpašniekam iespēju izveidot. Tas apslāpē radošumu, un, lai arī es to zinu, man vēl nav izdevies no tā šķirties. Jebkurā gadījumā, tā kā mana pamāte un abas vecmāmiņas bija lielas vatētājas, es uzmeklēju teicienu. Ir pat sienas vinils, tāpēc tam jābūt lielam. Es vēlētos, lai tieši "uzvar viņa, kurai ir visvairāk biroja piederumu". Tāpat kā Čārlijs Šīns, man patīk uzvarēt.
BTW, miljonāru padomi, kur es varu atrast šo videoklipu? Es varētu izmantot kādu netraucētu iedvesmu.
Džoanna Makkenna no Oklahomas centra 2012. gada 9. aprīlī:
Ak, tu nabadziņš! Auduma UN ģimenes vēstures dokumenti! Es pat nevaru iedomāties, ka man abiem būtu jāseko līdzi. Kopš es saņēmu ģenealoģijas kļūdu, man nav nekā cita kā polsterējuma audums!
Tātad "Tas, kurš uzvar visvairāk auduma", nebija tas, ko mana vēlā māsīca nāca klajā ar galvas augšdaļu? Tādā gadījumā man tas būs jāmeklē Google tīklā un jāskatās, kurš to ir teicis pirmais un ko tam vajadzētu nozīmēt. Paldies!; D
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 9. aprīlī:
Paldies JamaGenee, diemžēl man ir gan audumu kolekcija, gan ģimenes vēstures dokumentu kolekcija! Esmu dzirdējis šo citātu par "uzvar tas, kuram ir visvairāk auduma!" bet es nezināju, ka kāds to tiešām pieņēma pie sirds. Es tomēr nevaru iedomāties auduma izmantošanu noplūdes notīrīšanai. Es domāju, ka šī dokumentālā filma daudziem no mums ir palīdzējusi attīrīt savu rīcību!
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 9. aprīlī:
Paldies Natašalham, arī man. Viņa mazgā margarīna traukus un tos izmanto. Viņa kļūst dusmīga, kad cilvēki tās neatdod, kaut arī cilvēki pērk visu viņas plastmasas kastīšu kolekciju. Viņa tur pagrabā "īpašiem gadījumiem". Man arī jāatzīst, ka esmu apgalvojis, ka esmu taupīgs, kā attaisnojumu, lai nopirktu vairāk mantu.
Džoanna Makkenna no Oklahomas centra 2012. gada 9. aprīlī:
Cik ironiski jūs raksturojāt audumu kā "krājumus, krājumus vai kolekciju?". Mirušās māsīcas meita, tik šuvēja, ir auduma atkarīgā, pateicoties mātes piezīmei tikai vienu reizi: "Uzvar tas, kuram ir visvairāk auduma!".
Tagad es zināju māti pietiekami labi, lai zinātu, ka viņa nenozīmē, ka katra pieejamā virsma (ieskaitot grīdu) jāaizpilda ar auduma kaudzēm, kas ir svaigi no veikala, bet tā meita to interpretēja. Jebkurā laikā, kad viņai ir negaidīts neparedzēts gadījums, aizmirstiet to izmantot, lai tiktu pie rēķiniem vai ietaupītu - viņa dodas uz audumu veikalu. Ļoti skumji. Mēs tikai vēlamies, lai viņa izmantotu daļu no naudas, lai nopirktu plauktus, piemēram, jūs šeit. Tā vietā jaunu audumu pirkumi paliek visur, kur nolaižas, kad viņa tos izņem no iepirkumu maisa.
Reiz es šausmās noskatījos, kad viņa kaut ko izlēja uz virtuves grīdas un tā vietā, lai papīru vai auduma dvieli to uzkoptu, viņa paķēra pavisam jaunu 4 jardu auduma garumu, kas maksāja 7 USD par pagalmu un bija tikai ķīmiski tīrs. Tad tā vietā, lai nogrieztu skarto daļu un saglabātu pārējo, viņa vienkārši izmeta visus 4 pagalmus (un 28 ASV dolārus) miskastē! Organizējiet atlicinājumu un atdodiet gabalus, kurus viņa nekad neizmantos, vai atbrīvojieties no visiem, kas vairs nav izmantojami - nekādā gadījumā!
Mana sabrukums, btw, ir ģimenes vēstures faili, tāpēc šobrīd esmu šķirošanas un pievešanas vidū, ko mudina… pārsteigums?… dokumentālā filma par krājējiem!
Balsoja, NODERĪGI un lieliski!; D
Nataša no Havaju salām 2012. gada 9. aprīlī:
Es noteikti zinu kādu, kurš apgalvo, ka ir taupīgs, bet kurš, manuprāt, ir totāls krājējs. Es nedomāju, ka es jebkad esmu sasniedzis uzkrājumu līmeni, bet es noteikti esmu vainīgs, ka savācu pārāk daudz nekārtību iepriekš, un es piekrītu, ka apgalvošana, ka esmu "taupīga", bija daļa no tā.
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 4. aprīlī:
Tā ir taisnība, mikeydcarroll67, ir daudzas lietas, kas vienlaikus var palīdzēt samazināt jucekli un izdevumus. Ir vērts izmantot tos. Piemēram, bibliotēka. Aizņemieties grāmatas bez maksas, atdodiet tās, lai viņi nebūtu ar tām galā, kad esat pabeidzis.
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 4. aprīlī:
Paldies par jūsu ieskatu un ieguldījumu tamarawilhite. Tā ir taisnība, slinkums arī ir daļa no tā. Viņi nevēlas pielikt ikdienas pūles, kas nepieciešamas, lai atbrīvotos no lietām. Un varbūt depresija - cilvēki var nejusties tā, ka ir vērts apgrūtināties. Kā jūs teicāt, spēlē arī emocionālās pieķeršanās. Var būt grūti atbrīvoties no lietām, ko dāvāja mīļais cilvēks, pat ja saņēmējam no tā nav nekā noderīga.
mikeydcarroll67 2012. gada 4. aprīlī:
ES piekrītu! Ir daudz iemeslu būt taupīgiem, taču kādā brīdī mums ir jāiemācās labi pārvaldīt finanses. Tas nozīmē, ka dažām lietām tiek izmantota kāda atvērtā koda programmatūra, fotoattēlu / dokumentu skenēšana utt., Ko tikpat viegli var izdarīt, lai mazinātu jucekli, vienlaikus palīdzot samazināt arī izdevumus, kas mums varētu rasties.
Tamāra Vilhite no Fortvortas, Teksasā, 2012. gada 4. aprīlī:
Uzkrāšana var rasties no ārkārtīgām bailēm iet bez, tāpēc kāds glabā priekšmetus. Tas var būt arī slinkuma rezultāts, atsakoties tīrīt vai izņemt priekšmetus.
Dažreiz tas ir saistīts ar vājprātīgu pieķeršanos lietām, piemēram, nespējai noskaidrot vecāku īpašumu, izvēloties turēties pie visām mājā pieblīvētajām mēbelēm, lai radītu sajūtu, ka tās nav pazudušas.
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 3. aprīlī:
Melovij, paldies, ka dalījies savā ieskatā. Esmu redzējis to pašu. Esmu arī pamanījis, ka tajā pašā ģimenē daži cilvēki uztver, ka viņiem trūkst noteiktu lietu, bet citi ģimenes locekļi neuztver, ka viņiem to trūkst. Tātad pat "trūkuma" uztvere ir atkarīga no skatītāja.
Pamela99, es neesmu pārliecināts, vai taupīga dzīve liek kļūt par krājēju, vai tas ir labs attaisnojums krājniekam, vai arī viņiem ir kāda cita saikne, kas tos savieno. Bet es savā dzīvē noteikti esmu redzējis saikni ar noteiktiem cilvēkiem, un to pamanu, kad skatos tādu raidījumu kā Hoarders. Paldies, ka lasījāt un komentējāt.
Pamela Oglesbija no Saulainās Floridas 2012. gada 3. aprīlī:
Es nekad neuzskatīju, ka taupīga dzīve liek kādam kļūt par krājēju, bet jūsu centrs to patiešām skaidri pateica. Bija ļoti interesanta lasāmviela.
Yvonne Spence no Lielbritānijas 2012. gada 3. aprīlī:
Man šķita interesants tas, ko jūs teicāt par krājējiem, kas nodod īpašības caur ģimenēm, jo esmu arī pamanījis, ka tas var notikt abos virzienos. Mans vectēvs dzīvoja ļoti taupīgi un krāja, jo uzauga ar trūkumu, turpretī kāds cits, kuru es pazīstu un kurš uzauga ar trūkumu, gāja pretēji un piespiedu kārtā pērk drēbes un mēbeles. Viņa arī regulāri izmet neapēsto (bet tomēr ēdamo) pārtiku. Abas galējības izriet no trūkuma sajūtas, un, kā jūs norādāt, ir svarīgi atrast līdzsvaru.
Lielisks centrs.
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 3. aprīlī:
Jūs esat laipni gaidīti. Paldies, ka jautājat. Tas ir jautājums, par kuru es domāju diezgan bieži, tāpēc bija patīkami, ka varēju formalizēt savas domas.
Tammy no ASV 2012. gada 2. aprīlī:
Paldies, ka veltījāt laiku, lai atbildētu uz manu jautājumu. Es domāju, ka jūs šeit paveicāt brīnišķīgu darbu. Es to noteikti nodošu savai ģimenei. Esmu redzējis, ka tas notiek tik daudz reižu, kad taupīgā dzīve sāka krāt un bija interesanti uzzināt, kas to izraisīja. Vēlreiz paldies!!
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 2. aprīlī:
Paldies Donna, tu to pateici. Moderācija ir atslēga.
Paldies Green Lotus - kā vatētājs, es pamanu visus vatētājus, kuri rosina pirkt audumus, taču mana ģimene to uzskata par krājumu, jo viņi nesaprot visus iemeslus. Es nebiju dzirdējis šo teicienu, bet man tas izklausās bīstami!
Paldies Aurelio - paldies par dalīšanos pieredzē - tas tikai pierāda, ka taupība neizraisa uzkrājumus - tā var būt saistīta, bet tai nav jābūt.
Paldies Lindai. Līdz ar pēdējo ekonomisko uzplaukumu mūs mudināja iegādāties arvien vairāk mantu, un tas galu galā mūs panāk, kad vairs nevaram to kontrolēt. Tas ir lieliski, ka jūs varat minimizēt savus materiālus. Es turpināšu mēģināt virzīties uz šo virzienu nepārtrauktībā.
Linda Bilyeu no Orlando, FL 2012. gada 2. aprīlī:
Izcils nosaukums! Tas tā varētu notikt daudziem cilvēkiem. Personīgi es esmu minimālists. Man labi padodas viss nepieciešamākais. Man nepatīk nekārtība vai "lietas". Jā, es neesmu krājējs! UP !!
Aurelio Locsin no Orindžas apgabala, Kalifornijā, 2012. gada 2. aprīlī:
No jūsu centra es redzu, kā gan taupība, gan uzkrājumi var būt viegli saistīti. Bet es pats esmu mazliet krājējs un dzīvoju vidēji - kaut gan es cenšos būt taupīgs. Balsošana par šo un interesanti.
Hilarija no Atlantas, GA 2012. gada 2. aprīlī:
Man patīk līdzība, un jūs to tik labi demonstrējat. Es nevaru neatgādināt senu teicienu, kas bija vērsts uz gudro mājsaimnieci: "Nekad neko nepērciet, ja vien tas nav pārdošanā, un nekad nepalaidiet garām neko, kas ir pārdošanā". Priekā!
Donna Cosmato no ASV 2012. gada 2. aprīlī:
Lielisks salīdzinājums un lielisks veids, kā norādīt, ka mērenība visās lietās ir laba atslēga līdzsvarotam dzīvesveidam. Balsoja un kopīgoja.
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 2. aprīlī:
Paldies DanaTeresa. Es tagad atceros no lasīšanas, un Hoarders parāda, ka lielākā daļa cilvēku var saistīt uzkrājuma sākumu no traumatiskas epizodes - piemēram, šķiršanās, nāve vai kāds, kurš attālinās.
Paldies Nell. Šķiet, ka, ja jums būtu jāizvēlas galējība, jums vajadzētu izvēlēties minimālisma pieeju. Es domāju, ja mums būtu izrāde par viņiem, varbūt mēs varētu redzēt, kādi ir šīs pieejas trūkumi. Es gribētu domāt, ka esmu normālā diapazonā, bet es vairāk virzos uz krājuma galēju, tāpēc es pat nevaru iedomāties, kādi tie būtu.
Nell Rose no Anglijas 2012. gada 1. aprīlī:
Sveiki, tā ir tik patiesība, es atceros, kā televīzijā skatījos dažādas programmas par nopietniem krājējiem, patiesībā daži no viņiem bija tik slikti, ka pat nevarēja iekļūt savā mājā! kad viņiem jautāja, kāpēc lielākā daļa no viņiem teica, ka viņiem ir jāpērk sīkumi, jo tie ir lēti, es gribētu, lai minimālā summa būtu, bet nu kā viņi abi ir ekstrēmi, tiešām interesanti, paldies nell
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 1. aprīlī:
Paldies talfonso - es cenšos iet uz minimālistu, lai atrastu līdzsvaru, bet man ir daudz no kā atbrīvoties, pirms es varu tur nokļūt.
Paldies Jlava73, cerams, ka jūs varat atrast pareizo līdzsvaru taupības skalā. Piekrītu, neviena no pusēm nav pievilcīga.
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 1. aprīlī:
Jeannieinabottle - paldies. Šī Hoardersa izstāde noteikti ir izvirzījusi šo tēmu priekšplānā. Es nebiju sapratis, ka ir tik daudz cilvēku, kuriem ir šāds stāvoklis. Arī es pēc epizodes noskatīšanās vairāk iztīri. dažreiz es to skatīšos tiešsaistē pirms tīrīšanas, lai iegūtu motivāciju patiešām atbrīvoties no lietām. Paldies par balsošanu un dalīšanos.
Paldies Konnijai. Taupīga dzīve joprojām ir pozitīva iezīme, ja vien mēs uzmanāmies no abām galējībām.
Paldies TheInspiredLife. Visi šie jautājumi bieži svārstās manā dzīvē. Es biju psiholoģijas specialiste, un man ir tendence daudz runāt ar šiem jautājumiem ar savu ģimeni un draugiem. Paldies par balsošanu un citām lietām!
Dana Strang no Ohaio 2012. gada 1. aprīlī:
Jā. pēctraumatiskā stresa traucējumi bieži var izpausties kā uzkrājumi. es neatceros, tieši kāpēc. Anyhoo. vēlreiz paldies par lielisko centru. es mīlu lietas, kas man liek domāt!
Šasta Matova (autore) no ASV 2012. gada 1. aprīlī:
Viktorija Līna, paldies. Man ir tendence taupību izmantot, lai nonāktu vienā vai otrā galējībā - atņemot sev lietas, kas man patiešām būtu jāpērk, vai pārāk daudz krāt. Es ceru, ka tas vidēji iznāks!
mēness ezers - arī mans! Tikai mans nav tik veikls un kārtīgs. Mani nomāc arī tad, ja māja ir pārāk tukša - tas kaut kā jūtas vientuļš.
DanaTeresa, paldies par jūsu ieskatu. Nebiju domājis par traumu kā cēloni, bet redzu, ka tā varētu būt. Neatkarīgi no tā, kāds ir ārkārtējās izturēšanās cēlonis, tas ir jānovērš.
Paldies visiem par lasīšanu un komentēšanu.
Jennifer Vasconcelos no Cyberspace and My Own World 2012. gada 1. aprīlī:
Domu provocējošais centrs! Esmu redzējis abas puses un ne viena, ne otra nešķiet pievilcīga.
talfonso no Tampabejas, FL 2012. gada 1. aprīlī:
Šis centrmezgls mums parāda, cik tālu mums vajadzētu iet, ietaupot naudu, taču, to darot līdz galam, tas var radīt stresu. Pat ja man ir miljoniem dolāru, es nosliecos uz minimālismu.
TheInspiredLife no Ziemeļkarolīnas 2012. gada 1. aprīlī:
Ļoti labi padarīts! Es nekad nedomāju par visiem šiem jautājumiem kopā, tāpēc tas bija interesants lasījums. Balsoja un dažas citas lietas:)
Konija Smita no Tampabejas, Floridā, 2012. gada 1. aprīlī:
Šeit daudz jādomā, tas ir skaidrs.
Žanna Marī no Baltimoras, MD, 2012. gada 1. aprīlī:
Tas ir lielisks centrs. Es pats bieži domāju par šo jautājumu. Es cenšos būt pēc iespējas taupīgāks, bet dažreiz domāju, vai es to aizvedu pārāk tālu. Man ir grūti izmest lietas, bet pēc tam, kad noskatījos Hoarders epizodi, es sākšu atbrīvoties no priekšmetiem savā skapī. Es negribu tāds būt, bet tas notiek manā ģimenē. Pēdējā laikā es vienkārši neesmu nopircis tik daudz kā agrāk, tāpēc tagad domāju, ka es kļūstu par minimālistu. Nopūties! Jūs tik labi apskatījāt šo tēmu! Balsoja un dalījās!
Dana Strang no Ohaio 2012. gada 1. aprīlī:
Lielisks centrs! Ļoti interesanti! Jūs lieliski strādājat, izskaidrojot, kā taupība var novest pie galējībām. Man arī patīk, ka jūs kādu laiku veltījāt diskusijām par garīgo stāvokli un sociālajām sekām. Ārkārtēju uzvedību bieži izraisa trauma vai psihisks stāvoklis, un, kad viņi sāk traucēt veselīgu dzīvesveidu, viņiem vajadzētu pievērsties…. Moonlake. Es arī neesmu minimālists. Es noteikti noliecos uz formulējuma beigām. Es teikšu, tā rezultātā viņiem ir bijuši patiešām lieliski materiāli!
moonlake no Amerikas 2012. gada 1. aprīlī:
Šī auduma atlicināšana izskatās kā mana. Man nav slikti nopirkt papildus, ja vien tas nav tualetes papīrs vai tādi papīra dvieļi. Es arī nevaru būt minimālists. Esmu bijusi mājās, kurās ir minimālisms, un man ir depresija.
Kad es vēroju krājējus, es sāku tīrīt. Balsoja par savu centru.
Viktorija Linna no Arkanzasas, ASV 2012. gada 1. aprīlī:
Lielisks centrs! Jūs tiešām lieliski strādājat, parādot, kā taupīga dzīve un uzkrājumi var sasaistīties. Es dzīvoju taupīgi un dažreiz pērku pārāk daudz preču pārdošanā, tāpēc man ir jākoncentrējas uz to izmantošanu, pirms pērku vairāk! Es nekad nevarētu būt minimālists, jo man patīk kāda nekārtība. Tieši galējības kļūst par problēmu - lielisks raksts. Ļoti skaidri uzrakstīts. Balsoja, noderīgi, interesanti, lieliski!